Marvil Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Passerte en parkert Porsche utenfor Voss (mot Granvind/Oslo/Haukeli/Brimnes osv, oppe ved Voss Cement) på vei hjem fra Stavanger i dag.. Litt usikker på hvilken type Porsche, passerte den relativt raskt, men muligens en 994. Stod «Evolution» med rød/grå skrift nede på sideskjørtene. Relativt heftig bil, noen som vet hva som skjuler seg bak..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gimli Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Jupp. Naboen min dette. Er en porsche evolution av et slag. Skal vist være rundt 500hk i den. Han vann i lotto, derfor så flott bil. Siter Audi A4 2.8 Quattro XAudi 80 1.8e Quattro XAudi 80 1.8s Audi S1 - Could you understand the beauty of the beast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Ser denne hver gang jeg kjører inn til voss... Jævli feit bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Jupp. Naboen min dette. Er en porsche evolution av et slag. Skal vist være rundt 500hk i den. Han vann i lotto, derfor så flott bil. Har du bilde av den? Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gimli Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Dårligt med det, kunne sikkert opp å knipsa et, men ser ut som den er vinterlagra nå, har ikke sett den på lenge ihvertfal. Siter Audi A4 2.8 Quattro XAudi 80 1.8e Quattro XAudi 80 1.8s Audi S1 - Could you understand the beauty of the beast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 hør med han,vis han er naboen Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gimli Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 hør med han,vis han er naboen Viss jeg treffer på han, han har flere hus, så han er ikke alltids hjemme, men det er sån 350m bort, med en skog i mellom oss. Så vi er ikke direkte naboer. Siter Audi A4 2.8 Quattro XAudi 80 1.8e Quattro XAudi 80 1.8s Audi S1 - Could you understand the beauty of the beast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet November 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2005 Jupp. Naboen min dette. Er en porsche evolution av et slag. Skal vist være rundt 500hk i den. Han vann i lotto, derfor så flott bil. Heh, bedre sent enn aldri.. :) Den så vertfall svært pen og strøken ut. Og med 500 hester går det fort framover også.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inzane_racing Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 så den i sommer satt å spiste på bon appetit.. han kan ikkje ha mye å gjøre på om dagene ihvertfall..han passerte i en jævli fart 7 ganger..og då spiste eg bare en hamburger meny Siter 1990 4x4 sierra cosworth 1993 MKIV supra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gimli Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 Litt gammel tråd, men bilen har kommet frem igjen nå. Knipsa 2dårlige bilder når jeg prøvde en bil. Siter Audi A4 2.8 Quattro XAudi 80 1.8e Quattro XAudi 80 1.8s Audi S1 - Could you understand the beauty of the beast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Kan ordne nokon ordentlige biler av den, bare eg får lånt meg et digital kamera. Er en Porsche GT2( 911/993) trimmet av Martin Scanke. Nokon som sa at han kunne stille på turbotrykket eller noe sånt å få 900(!) hk i den. Til meg sa han, om eg husker rett, at det var rundt 600 - 700 hk i den, lurer på om det var med 1,1 i ladetrykk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r0ver2 Skrevet April 5, 2006 Rapporter Share Skrevet April 5, 2006 Sikker på at det er en GT2? Og ikke bare en 993 med gt2-kit? Snakker brått en dobling av pris og vell så det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 Sikker på at det er en GT2? Og ikke bare en 993 med gt2-kit? Snakker brått en dobling av pris og vell så det ;) ja, mener det er en GT2 ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet April 6, 2006 Rapporter Share Skrevet April 6, 2006 den var GROM!!!! <3 Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HayaBusa1300R Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 Eller en 911 Turbo MED GT2 vinge LOL :-) Lækker kjerre uansett :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg