Gå til innhold

Sølvgrå Porsche utenfor Voss..

Ranger emnet

Marvil

Anbefalte innlegg

Passerte en parkert Porsche utenfor Voss (mot Granvind/Oslo/Haukeli/Brimnes osv, oppe ved Voss Cement) på vei hjem fra Stavanger i dag.. Litt usikker på hvilken type Porsche, passerte den relativt raskt, men muligens en 994. Stod «Evolution» med rød/grå skrift nede på sideskjørtene.

Relativt heftig bil, noen som vet hva som skjuler seg bak..?

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...
  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hør med han,vis han er naboen

Viss jeg treffer på han, han har flere hus, så han er ikke alltids hjemme, men det er sån 350m bort, med en skog i mellom oss. Så vi er ikke direkte naboer.

Audi A4 2.8 Quattro

XAudi 80 1.8e Quattro

XAudi 80 1.8s

Audi S1 - Could you understand the beauty of the beast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp. Naboen min dette. Er en porsche evolution av et slag. Skal vist være rundt 500hk i den. Han vann i lotto, derfor så flott bil.

Heh, bedre sent enn aldri.. :)

Den så vertfall svært pen og strøken ut. Og med 500 hester går det fort framover også.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
  • 3 weeks later...

Kan ordne nokon ordentlige biler av den, bare eg får lånt meg et digital kamera.

Er en Porsche GT2( 911/993) trimmet av Martin Scanke. Nokon som sa at han kunne stille på turbotrykket eller noe sånt å få 900(!) hk i den. Til meg sa han, om eg husker rett, at det var rundt 600 - 700 hk i den, lurer på om det var med 1,1 i ladetrykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider