jørn bergflødt Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 Sitter med store planer om å sote rutene på bilen min. Kunne noen gjort det for meg i PS? Litt forskjellige nyanser!! Jørn[/img] Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 2, 2005 Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 store felger på bilen din du.. fett var det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet August 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2005 store felger på bilen din du.. fett var det. Jo TUSEN takk!! Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Ingen som kan få laget litt mørke ruter for meg??? Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossi2wd Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Hvor har du kjøpt bilen din ????? Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Hvor har du kjøpt bilen din ????? I tyskland!! Hvordan det?? Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Takker for den!! Men ville gjerne hatt en god del mørkere. Nesten svart bak, og litt lysere foran. Anyone??? Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 gå for samme toning hele veien... ikke ha det mørkere bak enn foran.. ser dumt ut... syntes den sotinga som de modda på det bilde blei perfekt jeg Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 mått nu prøv :D Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Azzido: Smak og behag, er jo på en måte enig med deg men ville ha det mørkere enn deg det som blei modda på den første hele veien generellt. Ikke helt svrt lissom men når jeg først skal legge penger i det, så skal det syntes oxo syntes jeg. Glenn:Syntes ditt forsøk var veldig bra faktisk. var veldig min smak!! Litt vanskelig å se eksakt åssen det blir i og med at det skinner så mye i bilen, den er jo endel mørkere enn de ser ut på bildet!! Prøv gjerne flere altså. Noen som har bildet a bilen til Bora Bora? Den røde S3 han hadde hadde vel sota vinduer?? Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Azzido: Smak og behag, er jo på en måte enig med deg men ville ha det mørkere enn deg det som blei modda på den første hele veien generellt.Ikke helt svrt lissom men når jeg først skal legge penger i det, så skal det syntes oxo syntes jeg. Selv har jeg proft sota ruter på bmw'n min... saken med lett toning er at politiet f.eks ikke er så nøye på det... med mørk soting kan du risikere at du må ta det av igjen og det er kjedelig... legger ved et bilde av bilen min så kan du vurdere ;) for min del så hører helt sorte ruter til shabby rånebiler som 240 osv... er liksom ikke noe stil over det... men det er min mening ;) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossi2wd Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 I tyskland!! Hvordan det?? Jørn Bare en kompis som solgte lik bil for en stund sia ;-) Siter Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Selv har jeg proft sota ruter på bmw'n min... saken med lett toning er at politiet f.eks ikke er så nøye på det... med mørk soting kan du risikere at du må ta det av igjen og det er kjedelig... legger ved et bilde av bilen min så kan du vurdere ;) for min del så hører helt sorte ruter til shabby rånebiler som 240 osv... er liksom ikke noe stil over det... men det er min mening ;) Helt enig med deg at der er rånete og harry med het sorte vinduer og biltema sote film!! Skal jo ha proff soting jeg oxo, men vil lissom ha det litt mørkt sånn at det ikke går an å se så mye inn i bilen!! Hvor mye % gjennomsyn har du da?? og kunne du lagt til et bilde til hvor man ser bilen fra siden lissom?? Bilen din så bra ut forresten, og dine vinduer så passe mørke ut oxo Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Selv har jeg proft sota ruter på bmw'n min... saken med lett toning er at politiet f.eks ikke er så nøye på det... med mørk soting kan du risikere at du må ta det av igjen og det er kjedelig... legger ved et bilde av bilen min så kan du vurdere ;) for min del så hører helt sorte ruter til shabby rånebiler som 240 osv... er liksom ikke noe stil over det... men det er min mening ;) Man har jo lov til og ha mørk soting bake på bilene.Egentlig er det vell ikke lov og ha noe soting fremme pga synlighet i speil?rett meg hvis det er galt.Synes selv det er fint me mørkt bake og litt lysere fremme. Litt offtopic menne var det ikke din bil som ble brukt på en annen tråd hær inne på photoshop-forumet?Det bildet med bilen og en kabab-vogn etter?hehe...kom bare plutserlig til å tenke på det ;) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Helt enig med deg at der er rånete og harry med het sorte vinduer og biltema sote film!! Skal jo ha proff soting jeg oxo, men vil lissom ha det litt mørkt sånn at det ikke går an å se så mye inn i bilen!! Hvor mye % gjennomsyn har du da?? og kunne du lagt til et bilde til hvor man ser bilen fra siden lissom?? Bilen din så bra ut forresten, og dine vinduer så passe mørke ut oxo Jørn hvor mye gjennomsyn er jeg faktisk ikke sikker på... har lik prosent over det hele veit jeg, men litt farge forskjell på filmen på framrutene og bakrutene... dette kommer av gamle eiern som hadde bilen sota første bakrutene og så tok han de foran etter en stund... fikk da ikke lik film.. hadde jeg vært deg ville jeg gått for en litt lys film, men det er smak og behag Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg