Gå til innhold

Modde "sota" ruter på S3'n min??

Ranger emnet

jørn bergflødt

Anbefalte innlegg

Man har jo lov til og ha mørk soting bake på bilene.Egentlig er det vell ikke lov og ha noe soting fremme pga synlighet i speil?rett meg hvis det er galt.Synes selv det er fint me mørkt bake og litt lysere fremme.

Litt offtopic menne var det ikke din bil som ble brukt på en annen tråd hær inne på photoshop-forumet?Det bildet med bilen og en kabab-vogn etter?hehe...kom bare plutserlig til å tenke på det ;)

foran har man ikke lov til å ha noe soting, mens bak kan man godt male vinduene sorte uten at snuten bryr seg...

var min bil de herja med på photoshop forumet ja ;) hehe

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er veldig delte meninger om det er lov eller ikke m soting framme!!

Noen sier at det ikke er lov i det hele tatt, noen sier en viss % og noen sier at det er lov bare man kan se blå lys fra utrykkningskjøretøy!!

Hmm sier nå jeg.

Men jeg skal iallefall ha litt framme syntes ikke dt er noe fint med bare bak på en sånn liten bil, en stasjonsvogn er greit lissom!!

Takker for at du la ut flere bilder Azzido, men min mening er at jeg vil ha litt mørkere enn du har, men bilen din var Rå!!

Jørn

06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line

Protected Movement - with Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...

Hos min arbeidsgiver så legger vi bl.a på solfilm. Når sjefen tok kontakt med biltilsynet var de faktisk ikke helt sikker på hvor mørk toning som var tillat framme. Men det de var helt sikre på var at eneste måten å ha toning framme var hvis det var orginalt toning i glasset og frontruta var forbudt. Film toning var ikke lov overhode i framrutene - Grunn: Når man legger film på rutene så gjør du dem så og si uknuselige. filmen holder ruten sammen. I en ulykke hvor man blir nødt til å knuse ruten for å få vedkommende ut (eks. front mot front kollisjon) så vil dette bli umulig og man må skjære ham/hun løs (tar mye lengre tid). Dette var forklaringen til biltilsynet. Nå skal det sies at jeg har hørt mye rart fra biltilsynet så om det er dette som faktisk stemmer vet jeg ikke men det høres faktisk veldig logisk ut, men når kunden hos oss ber om fremme er vi veldig klare på at det skjer på eget ansvar.

Synes bilen din ble tøff med soting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke folk bare følge regla på forumet? Tråden skal være på "Modd mye ride" forumet

Fordi tråden er gammel som bare fy!!

Noen som har tatt den opp din nisse!

Men må si den siste modden m nye felger var SYYYKT rå!

Takk!!

Åssen felger er det??

Jørn (Lykkelig eier a denne bilen!!)

06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line

Protected Movement - with Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi tråden er gammel som bare fy!!

Noen som har tatt den opp din nisse!

Men må si den siste modden m nye felger var SYYYKT rå!

Takk!!

Åssen felger er det??

Jørn (Lykkelig eier a denne bilen!!)

Tråden kom før "Modd My Ride" Ingen her som hare gjort noe galt Nei!!

Tøff bil Jørn!

Felgene er Audi Nuvolari Concept - Har tenkt meg sånne selv :D

Her er et firma jeg vet selger de: http://www.hartmannwheels.com/gallery/thumbnails.php?album=12

Har sett andre versioner, i hel-krom og sortlakeret også...

ps. bra du likte modden :)

Forspranget Ligger I Teknikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider