Gå til innhold

Kjørte fra Politiet??

Ranger emnet

Mykle

Anbefalte innlegg

Da vi var på vei til skolen i dag skjedde det noe litt utenom det vanlige (Iallefall her i området).

Vi kom kjørende og skulle ned på motorveien v/heistad etter nye Grenlands brua/tunellen (Grenland i Telemark). Da det kome en Mercedes i bra fart for å si det med snille ord. 7-800m etter der vi blei forbikjørt, kom Polisen halsende etter. Men da i mye lavere fart etter og Mercedesen var ute av syne for lenge siden...

Håper han kom seg unna :)

Må følge med i avisa utover dagen vet jeg.

Litt krydder i hverdagen iallefall :)

- Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mykle

Da vi var på vei til skolen i dag skjedde det noe litt utenom det vanlige (Iallefall her i området).

Vi kom kjørende og skulle ned på motorveien v/heistad etter nye Grenlands brua/tunellen (Grenland i Telemark). Da det kome en Mercedes i bra fart for å si det med snille ord. 7-800m etter der vi blei forbikjørt, kom Polisen halsende etter. Men da i mye lavere fart etter og Mercedesen var ute av syne for lenge siden...

Håper han kom seg unna :)

Må følge med i avisa utover dagen vet jeg.

Litt krydder i hverdagen iallefall :)

- Chris

"Håper han kom seg unna?" Hvorfor det? Du aner jo ikke hva han har gjort. For alt du vet kan det være en pedofil som ble tatt på fersk gjerning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fastone

Det var en MB 190 som kjørte fra Onkel søndag kveld nedover RV4 fra Grorud mot sentrum. Maja holdt 150 km/t, men ble parkert

Han trodde sikkert han ble forfulgt....... :D

Oxo var han sikkert god til å kjøre bil... se tråd her:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=8683

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Han trodde sikkert han ble forfulgt....... :D

Oxo var han sikkert god til å kjøre bil... se tråd her:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=8683

Han ble faktisk forfulgt. Han hadde kjørt på rødt lys ved Rommen.

Gode sjåfører? Ikke mange hjerneceller der nei......Er det rart det skjer mange trafikkulykker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by The cowboy

mykle: åzzen bil kjører du og hvor i grenland bor du??

bor i grenland selv.. men oxo i bergen da..hehe.. der jeg sitter nå!!

litt kult å treffe på folk fra kjente trakter på nette lissom =)

Jeg bor i Langesund. Har intil nylig kjørt en kongeblå 325i E30. Bilen har stått stille i en stund nå, har hatt en del problemer med den som jeg driver å fikser på... Du?

- Chris

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ofte fartskontroller på denne strekningen. De står på brua før tunellen før tunellen før Grenlandsbrua (fikk du med den?) også henter de deg inn ved avkjøringa opp mot Skjelsvik / Brevik. Morosomt å komme ned på-rampa på andre sida av veien å gi på litt å se hvordan de reagerer. Fin på-rampe med bratt nedoverbakke. Har fint 140 km/t før en når motorveien, selv med min sløve rekke-firer.

Så det er i Grenland ting skjer nå for tida.....

1985 Porsche 3.2 Carrera

2011 Ford Focus Titanium

x 1986 Porsche 944 Turbo

x 1986 Porsche 944

Lenke til kommentar
Del på andre sider