Mykle Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Da vi var på vei til skolen i dag skjedde det noe litt utenom det vanlige (Iallefall her i området). Vi kom kjørende og skulle ned på motorveien v/heistad etter nye Grenlands brua/tunellen (Grenland i Telemark). Da det kome en Mercedes i bra fart for å si det med snille ord. 7-800m etter der vi blei forbikjørt, kom Polisen halsende etter. Men da i mye lavere fart etter og Mercedesen var ute av syne for lenge siden... Håper han kom seg unna :) Må følge med i avisa utover dagen vet jeg. Litt krydder i hverdagen iallefall :) - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Originally posted by Mykle Da vi var på vei til skolen i dag skjedde det noe litt utenom det vanlige (Iallefall her i området). Vi kom kjørende og skulle ned på motorveien v/heistad etter nye Grenlands brua/tunellen (Grenland i Telemark). Da det kome en Mercedes i bra fart for å si det med snille ord. 7-800m etter der vi blei forbikjørt, kom Polisen halsende etter. Men da i mye lavere fart etter og Mercedesen var ute av syne for lenge siden... Håper han kom seg unna :) Må følge med i avisa utover dagen vet jeg. Litt krydder i hverdagen iallefall :) - Chris "Håper han kom seg unna?" Hvorfor det? Du aner jo ikke hva han har gjort. For alt du vet kan det være en pedofil som ble tatt på fersk gjerning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Det var en MB 190 som kjørte fra Onkel søndag kveld nedover RV4 fra Grorud mot sentrum. Maja holdt 150 km/t, men ble parkert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet Mars 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 For alt jeg vet så var det bare en som kjørte litt fort :) Neida, litt kjapp slutning der... - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Originally posted by fastone Det var en MB 190 som kjørte fra Onkel søndag kveld nedover RV4 fra Grorud mot sentrum. Maja holdt 150 km/t, men ble parkert Han trodde sikkert han ble forfulgt....... :D Oxo var han sikkert god til å kjøre bil... se tråd her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=8683 Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Originally posted by borabora Han trodde sikkert han ble forfulgt....... :D Oxo var han sikkert god til å kjøre bil... se tråd her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=8683 Han ble faktisk forfulgt. Han hadde kjørt på rødt lys ved Rommen. Gode sjåfører? Ikke mange hjerneceller der nei......Er det rart det skjer mange trafikkulykker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 mykle: åzzen bil kjører du og hvor i grenland bor du?? bor i grenland selv.. men oxo i bergen da..hehe.. der jeg sitter nå!! litt kult å treffe på folk fra kjente trakter på nette lissom =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet Mars 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2003 Originally posted by The cowboy mykle: åzzen bil kjører du og hvor i grenland bor du?? bor i grenland selv.. men oxo i bergen da..hehe.. der jeg sitter nå!! litt kult å treffe på folk fra kjente trakter på nette lissom =) Jeg bor i Langesund. Har intil nylig kjørt en kongeblå 325i E30. Bilen har stått stille i en stund nå, har hatt en del problemer med den som jeg driver å fikser på... Du? - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 oki.. har bodd i langesund jeg oxo.. bor nå i bergen da.. og i skien!! ska te skien nå i de nermeste dagane så!! så om du ser en rød honda komme flygende lavt i grenlands området i fram tia er det nok meg..hehe :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schnellfahrer944 Skrevet April 1, 2003 Rapporter Share Skrevet April 1, 2003 Det er ofte fartskontroller på denne strekningen. De står på brua før tunellen før tunellen før Grenlandsbrua (fikk du med den?) også henter de deg inn ved avkjøringa opp mot Skjelsvik / Brevik. Morosomt å komme ned på-rampa på andre sida av veien å gi på litt å se hvordan de reagerer. Fin på-rampe med bratt nedoverbakke. Har fint 140 km/t før en når motorveien, selv med min sløve rekke-firer. Så det er i Grenland ting skjer nå for tida..... Siter 1985 Porsche 3.2 Carrera 2011 Ford Focus Titanium x 1986 Porsche 944 Turbo x 1986 Porsche 944 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg