Hiorth Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Jeg har en Lancia Prisma 1.6ie som ikke går, jeg tror det er pga lite strøm til bensinpumpa. Jeg målte strømmen på bensinpumpa på bare 6volt, og det er bare så vidt den går. Noen som har noen bra forslåg om hvor feilen ligger? Fiat Norge visste ikke så jeg stoler på dere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zagato Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Motor Forum er ikkje bladt dei beste merkeforhandlerene, men dei får i disse dager push fra importøren og Fiatkonsernet om skerpings. Det eg ville sjekka siden spenninga kun er det halve av det den skal være er ledningen. Prøv gjerne med en løs ledning fra batteriet om pumpa sviver da. Det kan jo og være jordinga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
void Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Sjekk ledningene som går til pumpa og kontaktene. Kan være dårlig kontakt. Siter Cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hiorth Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Pumpa går bra med ledningen direkte fra batteriet. Når jeg måler spenningen under belasting så synker den til 6volt og den går da for sakte til at den får bensin. Feilen oppstod under kjøring visst det hjelper å nevne det. Kan det være bensinpumpereleet som er feil, og i såfall hvor sitter det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg