Freddie- Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Noen som har noe og si om denne karen her? Vurderer og selge A4'n (TQ) eller bytte. Veldig hypp på Wankelmotor, ser etter nyere type RX 7 (91,92,93+) Rundt 150-180 lapper's området, nå er jeg ikke akkurat verdens mest erfarne, om japse-biler (beklager og blandinga av dialekt og bokmål, hehe sene kvelden hva?:P) Hva er det jeg bør vite om wankel og rx 7? Og er det noen som er intr i evt bytte?:titties: Mvh Fred. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frooode Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Det at den faktisk er litt rosa sier vel i seg selv nok... Siter brap-brap-brap 1984 Mazda 929 1980 Mazda RX-7 1976 Mazda 818 De Luxe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddie- Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 jaha? men nå tenkte jeg mere på motor messig jeg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Hei. Dette er gamle bilen til Kenneth Moen. Sjekk link her : ...motoren er sikkert ikke sotet ned... beer Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Ikke for å si noe stygt om den bilen, men er en grunn til at den selges så billig tror jeg. Vanelighvis så ligger en venstre styrt RX7 en del høyere en dette. Og jeg vet også hva den bilen har gjennomgått :) Samt at jeg har skrudd en del på den. Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Men det er jo begrenset hvor lenge så gamle venstrestyrte biler skal holde seg i 200K-klassen. De stiger jo ikke akkurat i affeksjonsverdi, til tross for en rekke modifikasjoner. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freddie- Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 så jeg bør ikke gå for den der altså? Er sugen på RX7!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Men det er jo begrenset hvor lenge så gamle venstrestyrte biler skal holde seg i 200K-klassen. De stiger jo ikke akkurat i affeksjonsverdi, til tross for en rekke modifikasjoner. Hei. Verdien på en LHD RX-7 er i mine øyne ganske stabil, og økende. Jeg synes hvertfall det er vanskeligere å kjøpe en fin FD nå, og det er hvertfall ikke blitt billigere. Kjøpte min for 3 år siden, og nå er prisene omtrent det samme, om ikke litt høyere. Bilen er også såpass spesiell, og i tilegg dyr å reparere om den ikke er i god stand. Så jeg blir ikke overasket om prisene holder seg stabile noen år til. All RHD importen ser jeg heller ikke som en trussel. En japsebil kan ikke sammenlignes med en euro-spec bil, synes jeg (-om det ikke er en Spirit R da :omfg ) mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Hei. Verdien på en LHD RX-7 er i mine øyne ganske stabil, og økende. Jeg synes hvertfall det er vanskeligere å kjøpe en fin FD nå, og det er hvertfall ikke blitt billigere. Kjøpte min for 3 år siden, og nå er prisene omtrent det samme, om ikke litt høyere. Bilen er også såpass spesiell, og i tilegg dyr å reparere om den ikke er i god stand. Så jeg blir ikke overasket om prisene holder seg stabile noen år til. All RHD importen ser jeg heller ikke som en trussel. En japsebil kan ikke sammenlignes med en euro-spec bil, synes jeg (-om det ikke er en Spirit R da :omfg ) mvh Prisene har holdt seg dønn stabile i tyskland og usa ed siste 3 åra. Samme har det gjort i norge. Så 200k for en LHD er billig. Men jeg ville ha vert skeptisk. RHD RX7'ere er det ikke noe galt med Frank Ove, akuratt samme bilen, bare sitter på andre siden. Ellers er de kliss like :) Og en SPirit R er feet ja. Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaLaVista Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Ikke for å si noe stygt om den bilen, men er en grunn til at den selges så billig tror jeg. Vanelighvis så ligger en venstre styrt RX7 en del høyere en dette. Og jeg vet også hva den bilen har gjennomgått :) Samt at jeg har skrudd en del på den. Heisann. Har hatt litt kontakt med denne eigeren, da jeg selv går å snuser på RX7 FD. Det som er blitt sagt er at motoren er i god stand, men skal til overhaling før salg. Og at girkassen er nyskiftet (hva nå enn det betyr). Hva synes du da om bilen? Er karroseri, understell osv klar for gamlehjem? Letet lenge nå,men ikke funnet en jeg bare MÅ ha. Noen som har en på lur er det bare å gi en lyd. Siter 93' RX7 FD 88' 323 4wd Turbo (BF Turbo) 86' Daihatsu Charade Turbo Let's go CRAZY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg