Satrixen Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Hvis det er noen som har en leppe og no annet snacks liggendes til Golf4, så er det bare å rope.. Bilen min havna i grøfta forrige uke, så skal til lakkering neste uke, så.. Resten sier seg vel selv.. yodude Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Hvis det er noen som har en leppe og no annet snacks liggendes til Golf4, så er det bare å rope.. Bilen min havna i grøfta forrige uke, så skal til lakkering neste uke, så.. Resten sier seg vel selv.. yodude Hvis han derre useriøse fitta ikke henter leppa som jeg solgte til han ikke henter dne innen imorgen, så har jeg ja.. Hehe.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Hehe.. skjønner. Får se ann da :) Lurte forresten på om jeg skal lakkere de svarte dekslene nede i front fangeren (orginale) også. Eller kan det bli for mye? fargen er jazzblå.. :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi-a3-turbo Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Hehe.. skjønner. Får se ann da :) Lurte forresten på om jeg skal lakkere de svarte dekslene nede i front fangeren (orginale) også. Eller kan det bli for mye? fargen er jazzblå.. :) jeg hadde jazzblå farge på min jeg å. å på den var de svarte dekslene lakkert blå samme som bilen.. det ble knall... :titties: Siter 2001 audi S3 260 hk 2007 Golf V GT 170 hk *solgt* 2002 Golf Gti benket til 235 hk *solgt* 1984 Nissan Cherry 1,3 :thumb *solgt 1999 mod Golf tdi 110 hk Highline *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Jepp, tror jeg satser på det selv. Jeg har i tillegg tåkelys der nede og :disco Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Dere som har lakkert litt plast på golf iv. Er det mye pes, og har dere opplevd at lakken har flasset av? Har ikke skikkelig utstyr desverre, så må nok gjøre det med spraybokser som jeg skal kjøpe enten fra billakkerings-verkstedet her, eller Garviks Autospar Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cenish Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Har selv en jazzblue golf som er hellakkert i bilens orginal farge, resultatet ser dere her: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 har du lyst å dele med meg hvordan du tok av listene og eventuelt hvordan du lakkerte dem? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 har du lyst å dele med meg hvordan du tok av listene og eventuelt hvordan du lakkerte dem? Det går ann å lakkere de listene som sitter der nå, men anbefaler å kjøpe grunnede lister.. De sitter festet med klips.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Kan jo like greit prøve å lakkere de jeg har nå da. Vil jo i prinsippet ikke tape noe på det:) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Kan jo like greit prøve å lakkere de jeg har nå da. Vil jo i prinsippet ikke tape noe på det:) Men da blir ikke lakken like glatt, fordi de listene som sitter der nå er ganske ruglete.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 enkleste er vel å kjøpe nytt, ferdig grunnet, men hvis du har lite penger, god tid og litt tålmodighet, er det mye man får til selv med litt pusse-papir, plast-grunning og litt lakk. men vil nok ta av alle tingene du skal lakkere. Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 Enig i det med at alt bør tas av. Men er så usikker på dette med hvor godt lakken vil sitte. Og hvordan jeg får det montert igjen. Noen sier de er limt og noen sier de er klipset. Ikke helt til å bli klok på.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 sjekk tråden din om hvordan å ta av listene... har gitt deg svar der. om lakken sitter, kommer helt ann på hvor godt grunn-arbeid du gjør selv det. pusse ned ruglene som er der, ha på plast-grunning og lakker.... skal gå bra det... Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet August 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Enig i det med at alt bør tas av. Men er så usikker på dette med hvor godt lakken vil sitte. Og hvordan jeg får det montert igjen. Noen sier de er limt og noen sier de er klipset. Ikke helt til å bli klok på.. Jeg tok av listene foran på fangeren og på bakfangeren. I tillegg tok jeg av leppene foran og bak. Pusset ned de selv og sendte til lakkering. Sidelistene pusset jeg forsiktig på bilen med vannslipepapir. De ble da lakkert på bilen. Resultatet ble veldig bra! Og jeg angrer ikke på at jeg ikke kjøpte nye lister rundt hele.. Kan legge ut noen bilder når jeg får igjen bilen fra verksted.. :) Listene på fangerene sitter forresten i klips, ikke noe problem å få av eller på. Prøv å få en hånd innenfor fangeren og klips den av.. Listene på sidene sitter limt på min, pluss klips. (Lurer på om de er limt fra etter 2000 modellen) Så tar du av de må du nok ha nye der. Men som sagt, ble faktisk bra når de ble lakkert på bilen hos meg! Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg