Gå til innhold

JAS: Opel Rekord E1 - Flaming Wheels prosjekt!

Ranger emnet


jas

Anbefalte innlegg

Ja da har dagen kommet...

Jeg har sagt ifra til selgeren at jeg skal ha bilen hans,

Det er en Opel Rekord E1 2.0... ikke sikker på årsmodell...

Har ikke bilde av bilen enda, men her ser du en som ligner:

 

rek_aug_03.jpg

 

Planene mine for bilen er:

Nye felger -ANSKAFFET

Soting av vinduer

Senking (kanskje 60mm!)

styling -strøket

Neon eller LED undercar kit -strøket

STOOOR stereo -påbegynt!

dvd i bilen --stjålet, ny kommer

kanskje ps2 eller x-box-strøket

neon eller LED innvendig-strøket

freshe opp interiøret

dekal trimme den yodude -strøket

KN Filter

antagligvis nye bremser (dobbelt slissa skiver og bedre klosser av typen Brembo)

Og sist men ikke minst, E2 front!-strøket

 

Hvis noen har bilder av rekord styling så legg dem ut her, trenger inspirasjon!

 

Skal se om jeg får tatt noen bilder av bilen når jeg får den...

 

Hilsen JAS

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir sikkert bra det...men neon undercar kit, dekaltrim, masse plastik. Det hører tell riskokere. Senk den, sett på fete felger, lett toning av rutene og masse andre fine små detaljer.... Crom osv....kjør litt old school stil på den...det blir mye fetere. ...

 

Men det er din bil....så ikke hør på alt piss preike mitt...blir sikkert tøff sånn som du har tengt, fint noen pusser opp gode gammle biler.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er meninga at den skal være sponsor bil for Flaming Wheels, så klistremerker blir det på den uansett...

 

Vurderer også å kjøpe meg ett flamekit... en kompis har ett liggende som han kanskje ikke trenger lenger...(ubrukt)

 

Men skal undersøke om jeg får tak i noen skikkelig breie felger og ett skikkelig lavt senkesett.... 60mm eller mer...

 

Noen tips?

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er meninga at den skal være sponsor bil for Flaming Wheels, så klistremerker blir det på den uansett...

 

Vurderer også å kjøpe meg ett flamekit... en kompis har ett liggende som han kanskje ikke trenger lenger...(ubrukt)

 

Men skal undersøke om jeg får tak i noen skikkelig breie felger og ett skikkelig lavt senkesett.... 60mm eller mer...

 

Noen tips?

 

Har felger og fanger til salgs....

Se linkene under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sjelden bil du har finni! E1 er jo så fin. Prøvde å åpne sida du reklamerer for, håper inderlig ikke det skal gå med den bilen som med tittelen (alt jeg fikk opp). Håper du steller pent med den! De få E1 som er igjen fortjener ikke slik en uverdig død!

-Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;)

Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@ 708 Racing: er litt intressert i felgene men har lite peng for tiden... kan sende en pm når jeg har mer kontanter...

 

@ S3TR: Wericon Han som designa den heter Rolf Christian Walvatne og er sjef i Wericon... prisen er rundt tusenlappen... kommer an på størrelsen... kan få de helt ned i ett format som passer mobiltelefoner, da koster de 20,-

 

@ avz: Nei denne bilen får ikke lov til å ende slik... har en annen bil som skal få denne skjebnen for øyeblikket...

 

@ veggiz: grunnen til .tk er at for å få betalt .com adressen må jeg ha ett visa kort og det får jeg ikke før uti november engang....

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår