Gå til innhold

JAS: Opel Rekord E1 - Flaming Wheels prosjekt!

Ranger emnet


jas

Anbefalte innlegg

  • Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trudde motoren hadde havarert jeg. Så du skal fortsatt bruke den? Du har kanskje finni uta det, men på E2 er det bare å skru ut vært instrument, trenger jo bare bytte speedometeret da. Stå på, lag en stolt Rekord! Blei forresten helt dårlig av de bildene her tidligere i tråden, lekker bil du også Opel Rekord 24V!

 

Takker hellothere

Rekord 3.0 24V

4stk.senator 3.0E selges i deler

tlf 41643425

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenge siden jeg la ut noe info her nå... det som har skjedd er:

-kjøpt spacere - 4stk fra biltema ca. 60kr -

-kjøpt de bremse pumpene bak - 2stk. 178kr -

-ny girkule - 109kr -

 

Monterte spacere og girkule og må skaffe den bremse fastnøkkelen før jeg får montert bremse pumpene....

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt! Du Nikdev... hva slags bil testa du felgane med... prøvekjørte bilen igår og merka ikke ett eneste kast på en 1km lang tur...

 

Men smarte meg måtte prøve litt sladding igjen, og som alle kanskje vet:

Rådebank + høyt turtall = :drive2

 

Fant noen råder og deler av ett stempel når jeg gikk ut av bilen... men vet ikke hvor det ble hull i blokka...

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe! tøfft! jeg gjorde det samma om fredagen :D

 

detta er forøvrig andre gangen jeg gjør det der... første gangen var med en Sierra... Men det var planlagt da...

 

fordsierra1622zn.jpg

 

 

Her er forresten bilder av bilen etter bredding (og motorras, se olja)

opelrekord5410dm.jpg

 

opelrekord5521kd.jpg

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremt! Du Nikdev... hva slags bil testa du felgane med... prøvekjørte bilen igår og merka ikke ett eneste kast på en 1km lang tur...

 

 

Hehe, litt sliten den record din.. Neida, var selv å la på dekk på og ja det er kast, merka det godt i en nissan micra sick

men er jo flytene bermseskiver og litt stiv så men merker det hvis det er skeiv felg

 

 

Sett i inn en skikkelig go motor nå yodude

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår