Sea_West Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 kom nettop inn nå, hadde vært og henta noen penger og på veien hjem havna jeg bak en rød sierra. ( på veien oppå fjellet fra tistedalen mot gimle for de som er kjent. Vil bare si takk til deg som kjørte den røde sierraen med sota baklys, så ut som at han enten hadde mista den bakerste delen av eksosrøret eller så gikk det ut forran bakdekket(sidepipes), hørtes ut som det var litt drag i den, var det turbo eller bare forestilte jeg meg det??. hehe var en morsom tur. Morro når man havner bak sånne som kan ha det ordentlig morro i trafikken. at veien var våt gjorde det vel heller ikke mye kjedeligere. ;) Skriver dette her for og håpe at eieren er på forumet. så ut som eieren var ung. Om noen andre vet hvem jeg mener så blir jeg glad for litt specs på bilen. så jo ut som en veldig morsom bil. Turbo? Motor? Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg