volvoekern Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Jeg er ved din side jeg MeSs :D MeSs : når jeg skrev denne hadde du 1.535 poster her!! nok et sikkert tegn!! klart du må kjøpe deg e28 igjen ;) Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 jeg kommer helt sikkert..hehe....får vel med flere folk fra jevnaker/hadeland også....Håper det blir like mange folk som sist gang....så mye rå biler der da også. Så det er helt sikkert at maxpower kommer...tøfft *Sende sms* Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Hvor langt er Gjøvik - Hønefoss..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Hvor langt er Gjøvik - Hønefoss..? Ca 91km.....er ikke helt sikker på kjøre tida....men er vel en time fra jevnaker til gjøvik....så i overkant av en time. Men treffet er kl 21.00...så da går det jo fint ann og holde fin fart....hagabakken har nok køya forlengst da :driving Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet August 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 fredag den 5 kl 12 på dagen begynte vi å sende rundt en sånn melding, blir morro å se hvor mange som kommer, har hørt kongsberg/notodden osv. :) MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Ca 91km.....er ikke helt sikker på kjøre tida....men er vel en time fra jevnaker til gjøvik....så i overkant av en time. Men treffet er kl 21.00...så da går det jo fint ann og holde fin fart....hagabakken har nok køya forlengst da :driving Hm, ok. Får se om noen gidder å være med nedover/bortover/oppover.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E-Racing Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Jeg kommer nok også, skal prøve og få med noen flere biler... På tide at det skjer litt på bilfronten i Hønefoss:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arve B Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Kommer nok en tur oppover jeg også hvis været er bra Siter 1985 BMW 528TIC CSL TIL SALGS 1983 Massey Ferguson 675 TURBO 2006 VW TOURAN 2,0TDI DSG 2000 HONDA CR 500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 kommer med volvo'n je oxo:) nå har det blitt 19" på den oxo:) skal prøve å få med masse folk fra lena`gjøvik området:) har fått med en del allerede:) Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Den meldinga dere sendte ut fikk jeg 3 stk av :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Flaming Wheels skal stille med så mange biler og medlemmer klubben klarer å oppdrive... :D Mottok meldinga igår og sendte den videre til 12 personer i lista mi... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 det er bra, vi hønefoss gutta setter pris på bra oppmøte:D Stor takk til hoffern for formidling!!! Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 driver litt og vurderer om jeg skal prøve å få med en skrotbil på henger også... er liksom skrotbiler som er hobbien til oss i Flaming Wheels... Skal vertfall ta med masse klistremerker sånn at de som vil melde seg inn i klubben der oppe kan få lov... er det noen flere bilklubber som stiller? hva med drammens klubben Midnight Club?? Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 rv7racing stiller da med endel folk :] Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Litt :offtopic ...MeSs...kjørte du mellom jevnaker - roa kl 18.30 på søndag. Møtte i vertfall en prikk lik blå bmw....meget grom bil :) Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg