MeSs Skrevet August 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 sikkert mange som lurer, og sikkert mange som ikke bryr seg,men han duden på crosser med politi i hæla, hvordan gikk det?! noen som filma? var midt oppi actionen på andre sia av brua, han kjørte som en gæren gud!! det var forsåvidt ett høydepunkt, han kom seg unna, var 4 politibiler på det meste, alle reiste etter han ved kinoen.. Han var nede på streetmeetet etterpå.. MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 ja gjemmer seg best i offentligheten.... hehe. Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Mange som synes det ble vellykket her eller??? Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FrankeY Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 sikkert mange som lurer, og sikkert mange som ikke bryr seg,men han duden på crosser med politi i hæla, hvordan gikk det?! noen som filma? var midt oppi actionen på andre sia av brua, han kjørte som en gæren gud!! Jeg filma han, det kommer film fra hele streetmeeten i morgen natt, skal på gardermoen om 6 timer så gidder ikke redigere og ting nå. Siter FrankeY-Filmer ved happenings hvis jeg er der..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candi-kid Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 jeg kom meg nedover jeg :D var helt stappa når vi kom dit i halv elleve-elleve tida... dro rundt to-tida.. da var det dødsens stille :P Siter saab 9000 2.3T saab 900 aero BMW e28 518, vinterbil 09/10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanna-b Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 synes det var helrått! dårlig med saab'er og litt for mange fjortisser som var ute etter bråk! var et par stykker oppi trynet på meg og broren min, lurte på om det var noen tøffe gutter her! dem sa først oss 5 mot de 2, men så gikk det et halvt minutt så var de 10stk flere som lurte på hvem som hadde lyst på bråk. så latterlig!! høydepunktene var; når sierran med megapotte burna opp hjula sine getawayen burgern på namnam alle de utallige fete bilene som kjørte i sirkel rundt på plassen :P når han som gikk og yppa med alle endelig fikk en lærepenge... og så klart å stå ved veien og kikke på alle de feite bilene som dro avgårde mot slutten! Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 sikkert mange som lurer, og sikkert mange som ikke bryr seg,men han duden på crosser med politi i hæla, hvordan gikk det?! noen som filma? var midt oppi actionen på andre sia av brua, han kjørte som en gæren gud!! Han er gæren ja. Ifølge folka jeg var med så er det ikke første gang han leker seg litt med politiet på crosser'n :) Fint at han fikk alle etter seg så folk kunne burne litt på plassen i mellomtida. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Hørte litt på radioen når jeg kom hjem igjen.. Var det laserkontroll på sletta ved eggemoen eller?? Hørte det var en golf som dro forbi mot hønefoss i 160km/t... Veldig smart å kjøre fort i område der.... :rolleyes: Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 kommer noen av dere nedover på skedsmohallen da? Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schizo Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Her en noen bilder fra kvelden igår: http://schizo.usaklig.net/gallery/ Videoen til frankey kommer nok ut etterhvert, url kommer ;) Streetmeet igår var dritbra. beste på lenge. ;) Håper skedsmohallen i kveld blir bra også! Siter - 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt) x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt) VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coltern Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Jeg å mazda 323f synes det var jævla fett der, ihvertfall... hehe. Mye purk da men. hehe Siter Pioneer--JBL--Momo Polk--Optima-SoundMagus :) STP støydemping. Bil: Mitsubishi Galant -97 G8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda 323f Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Ja, var morsomt det, hehe... Den sierran med megapotta var bare stygg. De råeste bilene jeg synes var xxl beetlen og den feite rav4,en... Ikke akkurat det mest vanlige bilene jeg har sett styla og så feite! Siter Audi A3 97 1.8 automat/klima VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s) * Toyota Celica 91 2.0 GTi * Mazda 323F 91 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet August 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 synes det var helrått! dårlig med saab'er og litt for mange fjortisser som var ute etter bråk! var et par stykker oppi trynet på meg og broren min, lurte på om det var noen tøffe gutter her! dem sa først oss 5 mot de 2, men så gikk det et halvt minutt så var de 10stk flere som lurte på hvem som hadde lyst på bråk. så latterlig!! Det er hønefoss i et nøtteskall dessverre... En idiot som søla kebab på bilen min, datt over panseret og greier, etter det skulle han ta kameraten min, gølva han greit oppi sin egen kebab jeg :deng Værste var at han tørka av panseret med sånne vindusvasker papirer med alkohol i, så spørs om det blir nytt panser på meg på hans regning! MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 De råeste bilene jeg synes var xxl beetlen og den feite rav4,en... Ikke akkurat det mest vanlige bilene jeg har sett styla og så feite! samme eier på de tror jeg.mulig beetlen har fått ny eier for den har stått til salgs, men er han som eier raven som har bygd beetlen i allefall Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSK Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Er samme eier fortsatt på Rav4'n og Beetlen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg