98GTwagon Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Hørte litt på radioen når jeg kom hjem igjen.. Var det laserkontroll på sletta ved eggemoen eller?? Hørte det var en golf som dro forbi mot hønefoss i 160km/t... Veldig smart å kjøre fort i område der.... :rolleyes: Ser du sånn på det så er det vel ikke vits å kjøre fort noen steder i dette bedritne lille landet.. Eggemoen er vel som Steinssletta... et sted det går an å bruke høyrebeinet uten at alt og alles liv blir satt i fare.. P.s. Jeg ble tatt på eggemoen for 1 mnd siden.. :fire: Siter :fingers: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SmileyRL Skrevet August 27, 2005 Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Når blir neste treff i Hønefoss? Fikk desverre ikke vært der i går :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet August 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2005 Når blir neste treff i Hønefoss?Fikk desverre ikke vært der i går :( Ikke noe vi kommer til å arrangere enda, men tro meg.. Det kommer, stort hellothere Mvh Marius S Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schizo Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Bilder ute ;) http://gallery.streetmeet.info Siter - 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt) x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt) VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cathrine Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Må si at jeg syntes treffet på fredag var bra. Bra med stort oppmøte. Ble trangt på p-plasen og det er jo positivt. Jeg syntes politet var ok, de lagde ikke noe mas, bare passet på. Derfor vi har dem. Ros til de! Jeg syntes de gjorde en god jobb, og var tålmodige... I sandvika står de jo med tekninsk kontroll på statoil'n. Tror kansje de misliker rånerne på statoil cheers Fjortiss fylla er det eneste som var negativt på fredag! Hva er vitsen med at en flokk fjortisser skal gå rundt sørpe drita og yppe med alle de ser. De har ikke noe på et biltreff å gjøre. De skaper bråk og knuste flasker dukenukem <-That's what I wanna do with them!!! Hehe Ser frem til neste treff, ble desverre ikke noe skedsmo på meg! MVH Cathrine hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schizo Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Film ute! Se: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86167 Siter - 2007 Audi A3 2.0 TDI Quattro S-Line x 2004 Audi A3 1.6 FSI S-Line (solgt) x 1994 Mazda 323F 1.6i 16V (solgt) VW-Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knsmurfen Skrevet August 28, 2005 Rapporter Share Skrevet August 28, 2005 Dette var gøy..er lenge siden jeg har vært på et så bra treff..med så mye folk og gromme biler.. Vi var ca 12 biler fra kongsberg som reiste oppover.. Hvis noen lurer på hvem vi er,så kan jeg ramse opp noen biler: Audi A4 ,blå/svart m/hvit dekor(den som var bredda og var veeeldig låg)den er til salgs forresten Nissan Primera ,Rød m/toppstripe med primera logo i frontruta + Alpine annlegg m/grønt neonlys,dette er forresten bilen min... Toyota celica,Rød, Volvo 240,rullemalt grønn, Volvo 245,sølvgrå, Honda civic,mørk grå,sota ruter ++, Volvo 740,rullemalt blå + to opler en bmw og en rød caravelle m/styling og et stoort annlegg... De fleste av bilene er medlemmer av Kongsberg streetracers. Bilder fra treffet: http://www.kongsberg-streetracers.com Siter -03 Mitsubishi Galant 2,0 sport stv,-81 Toyota Carina 1,6 stv.(veteranprosjekt) Har hatt:-03 Smart Roadster,-00 Mitsubishi Galant stv,-96 Nissan Primera 2.0 SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 Hørte litt på radioen når jeg kom hjem igjen.. Var det laserkontroll på sletta ved eggemoen eller?? Hørte det var en golf som dro forbi mot hønefoss i 160km/t... Veldig smart å kjøre fort i område der.... :rolleyes: Var nok ikke laserkontroll....for da hadde jeg vært lapp laus akuratt nå. Men så en golf som hadde blitt stoppa på eggemosletta av vitoen når jeg kjørte hemmat... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 http://www.ringblad.no/nyheter/article1714598.ece enkelte skal alltid ta æren da.............. var vel MeSs som skulle hatt den denne gangen men...... Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gondl3n Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 jepp, men så fikk jo han seg enn på trynet også da :P haha... All ære til Mess.. Digg treff Siter Tips til div styling osv til Sierra 2dørs, 2.0l. Alt av tips mottas med takk. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet August 29, 2005 Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 jepp, men så fikk jo han seg enn på trynet også da :P haha...All ære til Mess.. Digg treff Hvem da? Jan tore? Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet August 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2005 jepp, men så fikk jo han seg enn på trynet også da :P haha...All ære til Mess.. Digg treff Takktakk :) idiotisk av de som slo jan tore! Det med at han fikk æren og ble skrevet som arrangør i ringblad er en hel del misforståelser/lyving.. Ifølge Jan Tore gikk han ut i avisa for å si ifra om treffet første gang, denne gang var det de som ble kontaktet forde di hadde tatt ansvaret. Jeg og Volvoekern, fikk beskjed om at vi burde prate med de som eier plassen og var på ringerike stormarked på tirsdag sist uke, for å prate med sentersjefen og politiet, men sentersjefen var ikke der! Så vi skulle komme tilbake på onsdag, men en hvis Torjus fra Hønefoss var nær ved å ødelegge hele treffet der.. Ved at Torjus diktet opp at han hadde sendt meldinger med meg Tirsdags kveld, der jeg liksom hadde skrevet at jeg ikke ville ha ansvaret alikevel, sa han til Jan Tore at jeg ikke gadd alikevel. Så sendte Torjus melding til meg Onsdag morgen der han sa at HAN hadde ordnet alt, så jeg og Volvoekern ikke trengte å ordne noe som helst! Så stakk Jan Tore til politiet (var allerede i avhør) og fikk med politiet ned på stormarkedet og fikk tilatelse for alt. Takk til han. Men Torjus hadde flaks der, at Jan Tore tok iniativ til dette.. Prata med han i en halvtime idag om dette.. Neste treff vil ikke skrives om eller sies noe om før det skjer, slipper sånt tull og pr kåte folk.. Takk til Jan Tore for at han gjorde dette! Men Torjus har jeg mista all tillit hos. Vet ikke om dette er riktig sted å skrive dette, men da vet dere iallfall det ;) Mvh Marius S Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 30, 2005 Rapporter Share Skrevet August 30, 2005 artig treff folkens... Flaming Wheels kom seg oppover tilslutt men det ble sent siden vi måtte vente så jævla lenge i åmot på enkelte folk... Bilene vi var der med er: -Rød Ford Sierra 2.9 med sølv stripe nederst på kanalen -Blå Volvo 740 med alu vinge -2stk hvite Volvo 240 De andre som kjørte i kolonne med oss men som ikke er med i Flaming Wheels er: -Grønn Opel Vectra m/ svarte detaljer -Oransje og svart Chevrolet Blazer Selv satt jeg på med en Rød Chopper MC... gikk rundt på treffet med Volvo R-Sport cap's og svart russ genser hvis noen lurer på hvem jeg var... :D SI IFRA NÅR NESTE TREFF I HØNEFOSS ELLER I NÆRHETEN ER!!!! Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 http://www.ringblad.no/nyheter/article1714598.ece enkelte skal alltid ta æren da.............. var vel MeSs som skulle hatt den denne gangen men...... Var litt rask der, skrev dette før jeg hadde fått klarhet i hva som egentlig skjedde!! så dette er altså ikke jan tore sin feil! Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gondl3n Skrevet August 31, 2005 Rapporter Share Skrevet August 31, 2005 Uansett kunne de godt ha nevnt deg.. Du som fikset detta.. Meste parten ihvertfall.. Var vist nok en del ting inne i bilde siden han fikk seg en på trynet da... Siter Tips til div styling osv til Sierra 2dørs, 2.0l. Alt av tips mottas med takk. ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg