DaButcher Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Hei, er ikke dette den perfekte sleeper: http://www.blocket.se/view/5122919.htm?caller=nbl_s&l=0&c=1&city=0 senke den, hive på lavprofil, kraftigere motor.. her er en med turbo: http://www.blocket.se/view/5322810.htm?caller=nbl_s&l=0&c=1&city=0 uten bilde desverre.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 hehe, volvo feltvogn ja.. sikkert ikke dum den, med 230ft/fk som har litt hk! kunne ha vært et arti prosjekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 problemet med felt,en er at den er en jævel i skauen, men en veltepetter på veien... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RAPNordland Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Ikke helt dum disse heller, selv om de er den rake motsetningen av felten: http://www.blocket.se/view/5240318.htm?caller=vbl_s&l=0&c=1&city=0 http://www.blocket.se/view/5222007.htm?caller=vbl_s&l=0&c=1&city=0 Noe å breisladde med... :) Siter Rållf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 hmmm.. ESAB sperre og R-sport turbosats, så kunne disse lang40'ene blitt et arti fetskrens prosjekt :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 ja, det er jo bare å senke den noe jævlig.. feks uten fjærer i det hele tatt bak, så har du ultimate drifter!! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 har et grisekjørings prosjekt på gang med den gammle 245'n til besteforeldrene mine... den skal vrakes snart så... tenker på å montere forgasserturbo sats med wastegaten stilt på max , sveise sperre, grisekappe fjørene å lakkere den svart med bengalakk, hehe! så skal d slæddes, grisekjøres, å herjes til d går til H..... husker det var en kompis av meg som kjøfte en gammel rusten 244gl med en SINNSYKT sprek B21ET i, samt R-sport fjører... hehe! vi hadde det utrolig arti med den bilen så lenge det varte, hehe! den laddet nemmelig på alt for mye bar.. klarte faktisk å selge den etterhvert så meget rasskjørte motoren til 3500kroner, med gåen toppakning fatality Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 har et grisekjørings prosjekt på gang med den gammle 245'n til besteforeldrene mine... den skal vrakes snart så... tenker på å montere forgasserturbo sats med wastegaten stilt på max , sveise sperre, grisekappe fjørene å lakkere den svart med bengalakk, hehe! så skal d slæddes, grisekjøres, å herjes til d går til H..... husker det var en kompis av meg som kjøfte en gammel rusten 244gl med en SINNSYKT sprek B21ET i, samt R-sport fjører... hehe! vi hadde det utrolig arti med den bilen så lenge det varte, hehe! den laddet nemmelig på alt for mye bar.. klarte faktisk å selge den etterhvert så meget rasskjørte motoren til 3500kroner, med gåen toppakning fatality jeg tenkte egentlig ikke på å ødelegge biler her da. tenkte mer på det å lage sleeper av en 4x4 volvo.. om man senker den et par meter, hiver på noen mer gatevennelige dekk og litt mer effekt.. da går den sikkert bra! fett å kjøre dragrace med volvo felt! den veier bare ca. 1100kg tror jeg. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 sorry, d ble vel litt offtopic hær ei vending... veier ikke volvo felt mer enn 1100kg? trudde den var tyngere! skal tru hvor mye hk/NM dette 4-hjulstrekk systemet tåler? 200-250hk kansje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THO Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Vekta på volvo felt`n er ca 1500kg. Siter -90mod 745 ferdig bygget om til 965/V90 -86mod 745tic -99mod MB C180T Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg