Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Hello... Satte inn Indiglow skiver i bilen min igår...Da skjedde det to ting... 1. Nåla til den som viser varmen i motoren knakk...Må antageligvis bytte ut hele mekanismen... Noen som vet hva dette koster..?!?! 2. Bensinmåleren min sluttet å funke...Hadde litt over halv tank når jeg startet, og når jeg startet bilen igjen etter utført jobb, så steg den til full tank... Dro da og fylte full tank, men den bare står der...Rikker seg ikke en mm... Hva koster denne..? Gruer meg til jeg må kjøpe dette :( :( :( Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 ang. bensinmåler-nåla.. den stod på en viss mengde når du tok den av.. og når du satt den på igjen klemte du den kanskje inn ved full tank? ;) noe i den retningen kan jo være feilen? ;) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mars 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Originally posted by jackpot ang. bensinmåler-nåla.. den stod på en viss mengde når du tok den av.. og når du satt den på igjen klemte du den kanskje inn ved full tank? ;) noe i den retningen kan jo være feilen? ;) Nåla steg bare rett opp til full tank. Fant feilen idag, og fikset det da, men da steg den til kvart tank...Har ikke kjørt noe enda, så vet ikke om den stiger igjen... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg