Riff Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Koster en del da... nye lager, synkringer og pakninger komme rpå litt over 8k. Dyrt. Det var fra volvo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 haha.. 8000kr + arbeid for å overhale en girkasse man får nesten slengt etter seg? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Idioti!.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riff Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 yup. Grunnen til at jeg sjekket var at den allerede er demontert, og 2 av synkringene er for dårlig til bruk. Kassen hopper ut at gir og andre ting som ikke helt er som det skal. Men med slike priser så er det jo nesten like greit å bare kaste den. Kan jo alltids kjøpe lager og annet andre plasser, men siden synkringene (til hele kassen) koster litt over 6k så er det ikke noe å satse på for meg. Hadde planer om å bytte ut automat kassa som er på 740tic stv som jeg har.. Noen som kanskje har en getrag kasse til salgs? Hvilke getrag kasser er noe å satse på? Og hva koster de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 BCB selger fabrikkoverhalte M46 for 6500kr +mva, er jo ikke mer enn delekostnadene du snakker om det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Skaff en M45 og bytt over deler fra den, er jo samma delene i M45 og M46 Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 lurer på om jeg skal sette inn en m45 midlertidig til jeg får tak i getrag kasse og får montert det i bilen min... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg