Gå til innhold

Har fått meg 740

Ranger emnet

Jarlis

Anbefalte innlegg

Heisann, handlet meg en 740 for ett par uker tilbake, ville bare høre hva dere andre volvo-frelste mener om den;)

er volvo add on på den nå, men skulle hatt en baklokk vinge til den, tror mange har det standard, eller om den følger med add on styling egentlig, så om dere har bilder av diverse spoilere til disse, så gjerne vis bilde.

Noen tips til hva jeg kan gjøre?

7402.JPG

-89 Volvo 740 Sedan B230F

-91 Volvo 240 STV B230F (Vinterbilen)

-93 Volvo 940 TIC

-x Volvo 740 GL 1986 B230A, Volvo Add-on, R-Sport trekk, esab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja fjern lyktevisker'ne..å vindaviser'ne på dørene og takluken.. jeg synes ihvertfal det blir MYE finere! så vipper du takluka bittelitt opp når du kjører..da er den knall;) eller kan du ta høytrykkspyler å blåse vekk den hvite stripa langs fangeren forran + den røde p åfangeren bak, om den ikke er flasset bort fra før..

eller ser bilen flott ut;) specs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange gode tips, og meninger.

Får se om jeg tar vekk refleks tape'en, men jeg har 4stk Hella 1000metere (3000 ett eller annet heter de), kansje sette på 2, de er STOORE, så vet ikke om det passer så bra, de 2 fangerne forran fra add-on kit'et trenger en lakkering, er noen stygge merker i lakken på de, men ingen sprekker.

Specs: orginal B230A, senket 35mm forran og bak (lesjøfors senkesett?) demperne er røde (lesjøfors senkesett?) , 16" med 205-50 dekk.

-93 Volvo 940 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

javel jarlis! må ta en tur ut i lundevika te marius, så må mi se bilen..! er broren hans jeg, jeg som har den svarte 740'n

Heisann, tja får se på det. du bør være fornøyd med din? må få på add on styling eller noe? fin i lakken iallefall.

-93 Volvo 940 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, tja får se på det. du bør være fornøyd med din? må få på add on styling eller noe? fin i lakken iallefall.

jepp, har JÆVLI lyst på addon.. tenkte å prøve å lure deg te å selge ditt, men virker som du er glad i det til det :partyon

" Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, har JÆVLI lyst på addon.. tenkte å prøve å lure deg te å selge ditt, men virker som du er glad i det til det :partyon

Er visst vanskelig å få tak i, er nok neppe til salgs det nei!

dukenukem

-93 Volvo 940 TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider