Zeus Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Her er dagens mod. jeg ser det er en del småting som kunne ha vært fikset litt på, men jeg har klart å slått av pc'en uten å lagre .psd fila :( så d må nestn bare være sånn. orginal -Zeus- :pimp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireBlazt Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Fjern kvinfolket.. En del dårlig klipping her og der.. Jeg likte ikke mønsteret på siden av bilen :/ men ellers så er noe av det sån passe bra ;) Siter Min BMW E39: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=11&t=116680 www.zargate.no - Møre og Romsdal's beste LAN party Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 hehe kul. men tøsa er alt for svær :P er ikke helt fan av decalen :bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeus Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 inser at det er en del feil på den bilen ja :\ men det er lite jeg kan gjøre med nå siden psd fila er søkk borte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 fet den da... PIMP :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Hahaha. feet mod. Sier bare en ting jeg PIMP. Keep it gangsta ;) Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeus Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 heh, takk for det, er en pimp/lowrider/california bil det skal forestille ja :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
celicandy Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 decalen passer perfekt selv om det ikke er min smak, slik det ska se ut på den type bil:D stå på! Siter Ingen bil Ingen MC... joo jeg har Aprilia rs 125, 2004 mod :D Mange drømmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeus Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 @celicandy: Tusen takk! endelig noen som støtter den! :D Jeg må personlig si den vart perfekt, akkurat det utrykket jeg var ute etter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
celicandy Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 sier bare sannheten:D selv om jeg hadde valgt en annen bil personlig så skal de old style pimp bilene være slik, kan jo se det når de styler lignende bile på pimp my ride Siter Ingen bil Ingen MC... joo jeg har Aprilia rs 125, 2004 mod :D Mange drømmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Zeus... den var jævla bra,enkelt og greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Digg bil! :popcorn Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 tøff den der da!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Nuu ska man kje :P Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeus Skrevet August 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 @daskekost: nigger please Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg