Bofors Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Usafront og hällsjö styling Siter Bmw 320 d 99 Volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Jeg synes denne bilen var en av hedmarks fineste volvoer før... den er jo fortsatt kjempefin så fortsatt en av hedmarks fineste =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bofors Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 he he.. den er vel ikke det men.. men lurer litt på om jeg skal sette tilbake den vanlige 740 fronten.. Siter Bmw 320 d 99 Volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 he he.. den er vel ikke det men.. men lurer litt på om jeg skal sette tilbake den vanlige 740 fronten.. fangeren også eller? da kan jeg kjøpe den jeg :) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bofors Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Siter Bmw 320 d 99 Volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 hva heter det styling kittet? hvor mye er den senket? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robbis Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 selge usa fronten din da? har en 760 som skulle hatt :) Siter Honda Rebel Power!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 var ikke dum den nei! personlig syntes jeg fronten var det fineste på hele bilen! heller "diskretere" bakdelen av skjørtene og bakfangeren var kansje litt i det drygeste..? men etter min mening; for all del kke rør fronten!:D tror også det hadde gjort seg om du lakkerte listene på sidene? var etter min mening en liten krasje der i forrhold til front fanger'n.. men forr all del finfin bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Fronten var fin, sideskjørt og bakspoiler matca fronten dårlig spør du meg. Skulle vært lakkert speilhus og lister fra V70 e.l Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Fronten var råbra!!!!!!! Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fighter Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Var jævli fin den der.. må jeg si Siter Nissan Primera SRi 1996 X-BMW 520i 1991 X-Volvo 745 GLT 16v 1990 X-Volvo 360 STING 1988 X-Volvo 740 GL 1986 X-Volvo 245 gl 1991 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Samme type fanger som jeg har på min det der. :) Kanon!!!! :respect Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IkLoma Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Samme type fanger som jeg har på min det der. :) Kanon!!!! :respect du har ikke lyst til å lage en slik bakfanger du har til meg også da ? :P hehe. den er nydelig... :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Jeg spørr igjen jeg, hva heter dette styling kittet til 740n ? Mvh Erik Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bofors Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 som det står... hällsjö... kittet bygger utfra 850 r look som de fleste her sikkert ser ;) // Håkon Siter Bmw 320 d 99 Volvo 242 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg