Sin Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Husk at du bare kan ha et bidrag til konkuransen.. Får da bare slette den ene når jeg kommer så langt da Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 det er noe fucka med bakfelgen din andrej1.. bruk samme felg bak og framme;) bare gjør bakfelgen litt mindre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opheim Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Å så får du liksom et litt sånn "lilla skjer" i blåfargen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 det er noe fucka med bakfelgen din andrej1.. bruk samme felg bak og framme;) bare gjør bakfelgen litt mindre.. ja, jeg veit. det funker ikke da vinkelen blir feil Å så får du liksom et litt sånn "lilla skjer" i blåfargen. Det er liksom poenget da.. Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeus Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 må vel komme med en wip jeg å. noen som ser noen feil som bør fikses ? -Zeus- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 må vel komme med en wip jeg å. noen som ser noen feil som bør fikses ? -Zeus- Sideskjørt og vinge så litt shæbby ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 noen som ser noen feil som bør fikses ? -Zeus- Bakfelgen er vel litt for langt ut. Ser ikke gummien :driving Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b-dog Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 måtte bare bli med på konken jeg og... W.I.P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stev-1 Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 tenkte jeg skulle bli med og... så her er min w.i.p modd Siter Toyota SUPRA<3 nissan skyline<3 nissan 300ZX<3 dodge viper<3 mazda rx-7<3 er drømmebila 2pac R.I.P 1971-1996 the world lost a real THUG.. !!!THUG LIFE!!! show 2pac :respect .. listen to 2pacs music.. :dj :peace: out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 og der sa jeg meg fornøyd! legg merke til att jeg benytta skrifta på skiltet til å skrive "JAS" der... lite jeg har lagd selv her bortsett fra pick-up planet... Det som er gjort er: -Pick-up style -blå/lilla sota hvinduer -ny frontfanger -sidepipes med flamme -redigert grill -nye lykter -profilering -senking -nye felger -neon (vurderer å fjerne det) -ps2 med spill på panseret -carbon panser og speil -fjerna det andre speilet -cleaning av dør og bensinlokk -bytta bakgrunn -bredda bakparten litt *update 2* -mer redigering på frontfangeren -fiksa feilen på dekket bak -dekal i frontruta -la inn fører -småfix på lyktene... Noen tips til forbedringer??? Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opheim Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Dekket bak ble litt dårlig, å siden det ikke sitter noen inni bilen så var det litt rart med stikkflamme ut av potta.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Dekket bak ble litt dårlig, å siden det ikke sitter noen inni bilen så var det litt rart med stikkflamme ut av potta.:) Fjernstyrt flamekit... :D skal fikse litt på det bakdekket.... kan hende det blir lagt ut iløpet av kvelden... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 den absolutt ferdige utgaven er nå oppdatert... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Da er jeg kommet ett stykke videre Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg