Gå til innhold

til alle råkjørere i trondheim!

Ranger emnet

Gjest 1302

Anbefalte innlegg

Kommer med en generell advarsel mot å ha redlight race med sølvfargede impreza gt`er i trondheim, det blir fort dyrt, da våre alltid forståelsesfulle menn i blå uniform(les politi) har byttet ut Pelle med noe mer sofistikert

forresten liker de heller ikke at pellebiler forsøker å kjøre fra dem, når de endelig har byttet ut sine egne ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drite seg ut ja! Liten historie herfra! Noen lokale lennsmannsbetjenter ute på viktige oppdrag møtte en bil i noe over tillatt hastighet! Slike må som kjent stanses, så en håndbremsvending med den sivile Primeraen ble (forsøkt) foretatt! Det kjedelige var at hekken på bilen kom noe nær autovernet, og det som var enda kjedligere var at bilen hadde hengerfeste! Hengerfestet kilte seg under autovernet og bilen sto bom fast! De forsøkte og presse bilen ned bak, men greide det ikke og måtte ha hjelp av Viking til og heise bilen opp foran! Skal vedde på at Viking sjåføren hadde problemer med og holde seg alvorlig!

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke bekrefte at det var en sivil-snut men:

her i vinter da det var litt glatt (som kjent er ikke vi bergensere verdensmestre på glatten ) og jeg var på vei til jobb grytidlig om morgenen, sånn litt over 9. la jeg merke til, rett før bom-penge-bingen på vestre innfartsåre at det var en mørk blå ford mondeo smurt utover autovernet(vedkommende hadde kommet fra byen). utenfor bilen gikk en synlig frustrert tjenestemann og snakket i mobiltelefon. jeg kunne ikke se noen uniformert politibil i nærheten så jeg trakk den konklusjon at dette var sivil-bil. (kan noen bekrefte/avkrefte??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jumbo

Kan ikke bekrefte at det var en sivil-snut men:

her i vinter da det var litt glatt (som kjent er ikke vi bergensere verdensmestre på glatten ) og jeg var på vei til jobb grytidlig om morgenen, sånn litt over 9. la jeg merke til, rett før bom-penge-bingen på vestre innfartsåre at det var en mørk blå ford mondeo smurt utover autovernet(vedkommende hadde kommet fra byen). utenfor bilen gikk en synlig frustrert tjenestemann og snakket i mobiltelefon. jeg kunne ikke se noen uniformert politibil i nærheten så jeg trakk den konklusjon at dette var sivil-bil. (kan noen bekrefte/avkrefte??)

kansje en politimann som var forsinka på vei til jobb i privat bil !?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en ny en, så hvertfall faen så blank ut.. Sett den igjen ett par ganger i det siste (bor ved siden av politistasjonen).. Det som imidlertid er synd er at de har avskaffa den svarte M5`en.. Ellers har de stort sett bare kjipe nissaner, toyotaer og volvoer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 1302

Tror det er en ny en, så hvertfall faen så blank ut.. Sett den igjen ett par ganger i det siste (bor ved siden av politistasjonen).. Det som imidlertid er synd er at de har avskaffa den svarte M5`en.. Ellers har de stort sett bare kjipe nissaner, toyotaer og volvoer..

Den har lett for å være blank etter å ha vært på taket.. pleier å bli en del lakkeringsarbeid og sånt av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har reg.nummer også, men vet ikke om det er juridisk lovlig å legge ut...

Tviler vel egentlig på det, men kan si så mye at den er trondheimregistrert.. Tror ikke det er andre sølvfargede Imprezaer med mange antenner og Gt optikk i Trondheim..

Meninga med posten var å få trøndere til å tenke seg om to ganger før de begynner å race sølvfargede imprezaer

Lenke til kommentar
Del på andre sider