Gjest 1302 Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Kommer med en generell advarsel mot å ha redlight race med sølvfargede impreza gt`er i trondheim, det blir fort dyrt, da våre alltid forståelsesfulle menn i blå uniform(les politi) har byttet ut Pelle med noe mer sofistikert forresten liker de heller ikke at pellebiler forsøker å kjøre fra dem, når de endelig har byttet ut sine egne .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Men har dæm fått fiksa den igjen no da?? dæm taka jo me den i vinter dem vettu!!he he Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Haha, da vet du att du har driti på draget Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Drite seg ut ja! Liten historie herfra! Noen lokale lennsmannsbetjenter ute på viktige oppdrag møtte en bil i noe over tillatt hastighet! Slike må som kjent stanses, så en håndbremsvending med den sivile Primeraen ble (forsøkt) foretatt! Det kjedelige var at hekken på bilen kom noe nær autovernet, og det som var enda kjedligere var at bilen hadde hengerfeste! Hengerfestet kilte seg under autovernet og bilen sto bom fast! De forsøkte og presse bilen ned bak, men greide det ikke og måtte ha hjelp av Viking til og heise bilen opp foran! Skal vedde på at Viking sjåføren hadde problemer med og holde seg alvorlig! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 haha, det er så driti ut det der.. enda værre enn å prøve å smoke en sivilbil :D flere historier om dette gjør jeg.. Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Kan ikke bekrefte at det var en sivil-snut men: her i vinter da det var litt glatt (som kjent er ikke vi bergensere verdensmestre på glatten ) og jeg var på vei til jobb grytidlig om morgenen, sånn litt over 9. la jeg merke til, rett før bom-penge-bingen på vestre innfartsåre at det var en mørk blå ford mondeo smurt utover autovernet(vedkommende hadde kommet fra byen). utenfor bilen gikk en synlig frustrert tjenestemann og snakket i mobiltelefon. jeg kunne ikke se noen uniformert politibil i nærheten så jeg trakk den konklusjon at dette var sivil-bil. (kan noen bekrefte/avkrefte??) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Originally posted by jumbo Kan ikke bekrefte at det var en sivil-snut men: her i vinter da det var litt glatt (som kjent er ikke vi bergensere verdensmestre på glatten ) og jeg var på vei til jobb grytidlig om morgenen, sånn litt over 9. la jeg merke til, rett før bom-penge-bingen på vestre innfartsåre at det var en mørk blå ford mondeo smurt utover autovernet(vedkommende hadde kommet fra byen). utenfor bilen gikk en synlig frustrert tjenestemann og snakket i mobiltelefon. jeg kunne ikke se noen uniformert politibil i nærheten så jeg trakk den konklusjon at dette var sivil-bil. (kan noen bekrefte/avkrefte??) kansje en politimann som var forsinka på vei til jobb i privat bil !? Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvindal Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 subaruen i trondheim ble vraka rett før jul. var bilde i adressa osv Siter 07 Land Rover Discovery 3, 22" edition ;) 94 Audi RS2 77 Volvo 242 TIC prosjekt, håper på 450++ 98 Beneteau Ombrine 700 daycruiser 08 Ski-Doo MXZ 600 X-RS Pro Open Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Mars 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2003 Originally posted by tvindal subaruen i trondheim ble vraka rett før jul. var bilde i adressa osv Men jeg tror den er tilbake nå. Så mistenkelig sånn ut, i hvert fall. (det kan så klart være en ny bil) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Tror nok det stemmer dette med subaruen ja,for jeg mener og ha sett den sist jeg var i trondheim. Med to stygge snutjævelaspiranter som trodde de eide veien. bah :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Mars 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2003 Tror det er en ny en, så hvertfall faen så blank ut.. Sett den igjen ett par ganger i det siste (bor ved siden av politistasjonen).. Det som imidlertid er synd er at de har avskaffa den svarte M5`en.. Ellers har de stort sett bare kjipe nissaner, toyotaer og volvoer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Vet ikke hva Subaru GT innebærer, men den sølvfarga jeg så i dag hadde bredere skjermer foran og bak, scoop på panseret og to store 1000'metere i grillen forran. Har reg.nummer også, men vet ikke om det er juridisk lovlig å legge ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Originally posted by 1302 Tror det er en ny en, så hvertfall faen så blank ut.. Sett den igjen ett par ganger i det siste (bor ved siden av politistasjonen).. Det som imidlertid er synd er at de har avskaffa den svarte M5`en.. Ellers har de stort sett bare kjipe nissaner, toyotaer og volvoer.. Den har lett for å være blank etter å ha vært på taket.. pleier å bli en del lakkeringsarbeid og sånt av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 1302 Skrevet Mars 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2003 Har reg.nummer også, men vet ikke om det er juridisk lovlig å legge ut... Tviler vel egentlig på det, men kan si så mye at den er trondheimregistrert.. Tror ikke det er andre sølvfargede Imprezaer med mange antenner og Gt optikk i Trondheim.. Meninga med posten var å få trøndere til å tenke seg om to ganger før de begynner å race sølvfargede imprezaer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg