Thomas189 Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Møtte den ved statoil minnesund, så den også på vei over minnesund, retning mot hurdal.... Grrrrooooom lyd.... Noen som vet hvem detta er??? :pray Siter Evobenz project * MB 190E 2.3-16v Prosjekt * '04Yamaha TZR 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas189 Skrevet August 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Møtte den ved statoil minnesund, så den også på vei over minnesund, retning mot hurdal.... Grrrrooooom lyd.... Noen som vet hvem detta er??? :pray Over MinneÅSEN..... Siter Evobenz project * MB 190E 2.3-16v Prosjekt * '04Yamaha TZR 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 3, 2005 Rapporter Share Skrevet August 3, 2005 Tror kanskje jeg vet hvem det er sin. Var den sølvgrå? Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Er vel en rallyfører fra toten hvis den var sølvgrå. Manglet non importpapirer enda Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Er vel en rallyfører fra toten hvis den var sølvgrå. Manglet non importpapirer enda Det var Lars og Geir som hentet bilen i Tyskland i så fall. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas189 Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Tror kanskje jeg vet hvem det er sin. Var den sølvgrå? Var søvlgrå ja.....vet du hvem det er??? GROOOM bil da... Siter Evobenz project * MB 190E 2.3-16v Prosjekt * '04Yamaha TZR 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Var søvlgrå ja.....vet du hvem det er??? GROOOM bil da... Ja :driving Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas189 Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Ja :driving Er han på forumet her?? Stoppa mopeden min og skulle kjøre i gang da denne kom (mot minnesund), var oppå minnesund åsen når han dro i retning mot hurdal... Siter Evobenz project * MB 190E 2.3-16v Prosjekt * '04Yamaha TZR 50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Er han på forumet her?? Stoppa mopeden min og skulle kjøre i gang da denne kom (mot minnesund), var oppå minnesund åsen når han dro i retning mot hurdal... Nei, han er ikke på forumet her. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg