Gå til innhold

klarer jeg å karre til meg en GT-R?

Ranger emnet


WireD

Anbefalte innlegg

vel, etter å ha sikla mye dah, så vil jeg gjerne ha en av disse rå, små doningene.

 

men, jeg har et par hindere å komme meg over.

 

1. fruen! hu har sitt å si og mene om dette, og jeg trenger noen gode argumenter før jeg får dette i boks.

 

2. finne en brukanes bil. grei i lakken, god motor og GOD overhalt girkasse.

 

3. prisen. det finnes grenser for hvor langt jeg kan evt. strekke meg, og prisen, kontra det jeg får av bil for pengene kommer til å være et argument jeg må bruke mot punkt 1. :D

 

noen som har noen biler å se på/vurdere? :)

 

forhåpentligvis kommende GT-R eier Øyvind.... m'm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har en rød 94 mod til salgs om noen uker.

pen i lakken, ny lakk for 2-3 år siden i tyskland pga striper, steinsprut og parkeringsbulk.ingen bulker nå.

148 000km

overhalt gir og ford.kasse i vinter så de er strøkne

bytta olje på hver 5000 osv

nye dekk og 17" comp. mo hvite felger

overtal dama og kom med bud=)

bilder kan du få tilsendt. skal ta noen nye strax.

- 99 Nissan 200sx Z-Edition 57/200

x-94 Mazda 323 GT-R

x-92 BMW 318 "Zeemax"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SATAN! skrev et laaaaaangt inlegg her, men tror du ikkje nettleseren låste seg når jeg klikka på "send svar"!?

 

jaja, vå prøver igjen:

 

1. Dette er hovedproblemet, kan gå begge veier denne luringen her..

:kiss / :iconsm

Si at du har hatt et tidligere rusproblem, og at nå står du imellom å bynne med amfetamin og hasj igjen, eller så kjøper du rett og slett en GT-R. Ved innkjøp av ny bil har du jo ikkje råd til de andre greiene, så det er rett og slett et VALG. som hun kommer til å velge for deg :D

 

2. kodeord: tyskland. Bilene der nede er som oftest (ikkje bestandig) i bedre stand en de fleste her til lands. Det er bedre veier der nede, og de har en helt annen innstilling til kjøremåte. norge: 0-->120--->30--->70-->180-->0km/h. parkert ... der nede 0--->150--->0km/h. ja, du skjønner hvor jeg vil.

 

3. Prisen er hard! Ta gjerne kontakt, så kan jeg hjelpe deg litt på vei. min anbefaling her er å scanne igjennom de som ligger ute for salg her i norge, for så å titte i tyskland. jeg sitter med noen greie sider og har noen kjenninger der nede som kan sniffe litt rundt. importer SELV. ved bruk av importør fyker pengene, jeg sparte 18.000,- på å ordne kjøpet av min GT-R selv. det er masse penger! Ligger en par veldig snasne biler ute der nå ser jeg ;)

 

men uansett, håper du får godkjent kjøpet og joiner "gjengen" :) som sagt, ta kontakt dersom import kunne friste.

Vegard RF

 

Mazda Owners Group Norway - http://mazda-ogn.org/

[o] 1993 Mazda 323 GT-R

[X] 1988 Honda "Shogun" CRX - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe....

 

punkt 1. den er helt klart det mest kinkige problemet, men skal forsøke med din vinkling på det :D

 

2. tyskland er vurdert, og absolutt en favoritt, men trenger da evt. hjelp med import.

evt. er en god velholdt en i norge et greit alternaltiv.

 

3. prisen er som nevnt tidligere, et hovedargument. "bang for the bucks"-ratioen som det heter :)

 

jeg pmer deg om litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wired:

det er 8x17" hvite MO på falken 215/40/17", knapt kjørt 3 mnd på de.

 

er ikke blitt enig med meg sjølv om pris enda, så åpen for alle bud.send PM.

 

bilda ligger ikke på nett så får ikke lagt de til her, men har du email adr så sender jeg noen fra rudskogen i sommer.

- 99 Nissan 200sx Z-Edition 57/200

x-94 Mazda 323 GT-R

x-92 BMW 318 "Zeemax"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wired:

det er 8x17" hvite MO på falken 215/40/17", knapt kjørt 3 mnd på de.

 

er ikke blitt enig med meg sjølv om pris enda, så åpen for alle bud.send PM.

 

bilda ligger ikke på nett så får ikke lagt de til her, men har du email adr så sender jeg noen fra rudskogen i sommer.

 

Er ikke interessert i å selge bare felgene da? ;)

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Darkstar:

nej, da har jeg kun de org 15" felgene som er spraya hvite, stor forskjell på bilen me de og comp. felgene.

hør med kollevold så får du en fin pris på 4stk nye.

perfekt på rød bil disse felgene darkstar så løp å kjøp=)

- 99 Nissan 200sx Z-Edition 57/200

x-94 Mazda 323 GT-R

x-92 BMW 318 "Zeemax"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjaaaa. da var punkt 1. sånn litt på gli ihvertfall :D

 

hendelsesforløpet:

 

"duh puus? atte....du har jo lyst på en bil, ikkesant?"

"jo, tenkte du på da?"

"du kan få bilen min om du vil"

"hva skal du kjøre rundt i da?og hva er betingelsene for at jeg skal få bilen din"

"hmmmm...neeeeeiiii....si det? da må jeg vel finne meg en ny bil da? ang. betingelsene, så må vi se se litt på et par klausuler i kontrakten for at du skal "få" bilen min da. "

"hehehehheeeeee.....hva har du sett deg ut nå da...."

"neeeiiii..det vet jeg ikke enda..... må nesten se litt"

 

 

så, det er iallefall ikke negativt dette her, er det det da? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår