708 Racing Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Hvor får du lagd deg egene, personlige registreringskilter i Norge? En kamerat av meg har dette, men det er lagd på "biltilsynet" i Tyskland... http://i18.photobucket.com/albums/b110/708ptr/Pic-1.jpg Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Jeg har kjøpt av Lator Skilt i Bergen. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Jeg har kjøpt av Lator Skilt i Bergen. Dette stod på Lator sine internett sider: Fra 1. januar 2004 er det ikke lenger mulig å bestille registreringsskilter direkte fra oss. Alle bestillinger må fra denne dato komme gjennom Statens Vegvesen sitt datasystem AutoReg. Ta derfor kontakt med din nærmeste trafikkstasjon for bestilling av skilt. Dette gjelder ikke for veteranskilter som kun har en fylkesbokstav. Tror neppe Statens Vegvesen er noe fan av at jeg skal kjøre med 708 Racing på bilen min... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Jeg fikk laget slike skilt i Tyskland da jeg var der i sommer. Hvis du ikke har planer om å reise ned, kan man alltids bestille fra Sverige. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Hva heter butikkene som lager dette i tyskland?. Skal dit etterpå skjønner du. Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Husker ikke hva firmaet heter, men du finner de på Mittenwalder Strasse 37A i München. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Det lator skilt fabrikk mener er at de skal ha en bekreftelse fra biltilsynet på at de kan lage nye skilter.. en sikkerhet så folk ikke løper rundt å bestiller duplikat skilter og alt det kan medføre.. Men de kan lage personlige skilter men de får ikke samme fonten som vanlige bilskilt så det er bare å stikke innom de Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Hva heter butikkene som lager dette i tyskland?. Skal dit etterpå skjønner du. Mener kameraten min var på Tysklands svar på biltilsynet for å få skilta. Ca 100 kr pr. skilt tror jeg han betalte... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet August 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Jeg fikk laget slike skilt i Tyskland da jeg var der i sommer. Hvis du ikke har planer om å reise ned, kan man alltids bestille fra Sverige. Funplate så veldig bra ut. Så lenge de sender til Norge så... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Funplate så veldig bra ut. Så lenge de sender til Norge så... De tar riktignok forhåndsbetaling. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 http://WWW.GERMANPLATES:COM Mange på VACN-forumet som har bestillt derfra. God service og god pris. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 200kr på biltilsynet og valgfri skrift osv...men ikke lov å bruke istedet for vanlige reg-skilt.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Kunne tenkt meg et "norsk" skilt i US fasong. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det ? Siter Mazda MX5 Supercharged --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Kunne tenkt meg et "norsk" skilt i US fasong. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det ? Du må søke til b.t. og si at det vanlige skiltet ikke passer inn på bilen din. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Du må søke til b.t. og si at det vanlige skiltet ikke passer inn på bilen din. Jeg har fått godkjent lite høyt bak og lite smalt foran.. Men jeg kunne tenkt meg et i korrekt US str bak.. Siter Mazda MX5 Supercharged --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg