Gå til innhold

Egene registreringskilt...

Ranger emnet

708 Racing

Anbefalte innlegg

Jeg har fått godkjent lite høyt bak og lite smalt foran..

Men jeg kunne tenkt meg et i korrekt US str bak..

Skiltene som heter Lite Høyt skal visstnok være USA-størrelse (står vertfall det på skiltoversikten jeg har på jobben)..

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200kr på biltilsynet og valgfri skrift osv...men ikke lov å bruke istedet for vanlige reg-skilt..

Får man det på biltilsynet? Visste ikke at de drev med slikt :)

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 months later...

Aproppos skiltrammer: Noen som vet hvor man får tak i dette? (altså de sorte plastplatene som sitter BAK skiltene? Jeg skulle så gjerne hatt en slik, med custom skrift under. (det pleier å stå "Kongsvinger Auto A/S eller Møller Skøyen A/S, men jeg skal ha noe annet.)

Jeg så et bilde fra dette forumet ett ellerannet sted hvor det stor no sånt som "Dette er ikke pappas bil" på en AUDI. Finner det bare ikke igjen! :s

I og med at det IKKE er lov til å ha tekst i stedenfor vanlig "AA 12345" så kan man jo "customize" det litt med å sette på en egen tekst der! Jeg syns hvertfall det var dritkult, og jævli orginalt om man kan ha en egen tekst! (altså at du får trykket din egen tekst når du bestiller det.

Peace over alle skilt tråder :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider