Marvil Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Jeg har fått godkjent lite høyt bak og lite smalt foran.. Men jeg kunne tenkt meg et i korrekt US str bak.. Skiltene som heter Lite Høyt skal visstnok være USA-størrelse (står vertfall det på skiltoversikten jeg har på jobben).. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Skiltene som heter Lite Høyt skal visstnok være USA-størrelse (står vertfall det på skiltoversikten jeg har på jobben).. De kan si hva de vil. Men LH har samme fasong, men mindre.. Siter Mazda MX5 Supercharged --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 De kan si hva de vil. Men LH har samme fasong, men mindre.. Det er mulig. Har du noe mål på USA-skiltene..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Skrevet August 9, 2005 Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Det er mulig. Har du noe mål på USA-skiltene..? Skal komme tilbake med mål etter helgen.. Har en skiltramme for US skilt. Kan måle innvendig der.. Siter Mazda MX5 Supercharged --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet August 14, 2005 Rapporter Share Skrevet August 14, 2005 200kr på biltilsynet og valgfri skrift osv...men ikke lov å bruke istedet for vanlige reg-skilt.. Får man det på biltilsynet? Visste ikke at de drev med slikt :) Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 15, 2005 Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Får man det på biltilsynet? Visste ikke at de drev med slikt :) Det må være utvalgte stasjoner i tilfelle.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deciBel Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Aproppos skiltrammer: Noen som vet hvor man får tak i dette? (altså de sorte plastplatene som sitter BAK skiltene? Jeg skulle så gjerne hatt en slik, med custom skrift under. (det pleier å stå "Kongsvinger Auto A/S eller Møller Skøyen A/S, men jeg skal ha noe annet.) Jeg så et bilde fra dette forumet ett ellerannet sted hvor det stor no sånt som "Dette er ikke pappas bil" på en AUDI. Finner det bare ikke igjen! :s I og med at det IKKE er lov til å ha tekst i stedenfor vanlig "AA 12345" så kan man jo "customize" det litt med å sette på en egen tekst der! Jeg syns hvertfall det var dritkult, og jævli orginalt om man kan ha en egen tekst! (altså at du får trykket din egen tekst når du bestiller det. Peace over alle skilt tråder :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Den Audien går på Lillehammer.. :) Fet plate.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deciBel Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 hehe...yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 søk på "skiltplate" på Google, så kommer det nok opp noe skal du se ;) EDIT: on topic igjen.. om man klarer seg med en foliebelagt aluminiumsplate som skilt, er det noe så godt som alle bildekorfirmaer bør kunne lage. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg