Gå til innhold

Holdbart?

Ranger emnet


Glenn`

Anbefalte innlegg

Er værtfall aldri i verden verdt 50 lapper. Hadde det vært datasprut, så kunne den være verdt penga. Eller getrag/m90H-kasse. Slik jeg tenker:

 

Bilen = 12k

Motor = 10k

girkasse = 1k

Fjører = 1500,-

Dempere = ?

Eiker-felger = 6k

 

=30500,-

 

+Diverse småpjask... 35k totalt? hmmz....

Jeg fant en 240tic med data innsprut til 35k her om dagen.. heller det enn den bilen der gitt...

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

akkurat dette spm har vært oppe mange ganger...

men det er som mange sier, noen har knerta M47 kasser før de har knerta M46 kasser og omvendt... enn kan aldri si med sikkerhet om M46`n tåler mer enn M47`n, det kommer så veldig ann på hvilken stand kassa er i...

 

MEN en M46 kasse "skal" tåle mer enn en M47 kasse, men dette vil tiden vise, hvis du kjøpe bilen, kommer veldig ann på sjåføren...! ;)

 

kan godt hende du knerter M46 kassa på kortere tid enn han knerta M47 kassa, det er nesten umulig å si før det er gjort...

 

Er det ikke egentlig slik at forskjellen på M46 kassa og M47 er kun 5.giret/overdriven? At begge kassene tåler like mye opp til 4. gir, men da pga overdriven så toler M46 kassa mer enn M47 i 5.gir?

-91 Volvo 740GL B230F - godkjent med B234F

-91 Volvo 940GLT B234F - delebil, solgt

-74 Volvo 144DL B20A - bruksbil

-91 Volvo 740GL B230F - bruksbil, solgt.

__________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er fin den, men ikke for 50000. Skal tross alt huske på at den er 16 år gammel og uansett hvor mye som er byttet osv, så har alder og km mye å si med tanke på pris. Alt slites og jo eldre den er og desto lengre den har gått så øker sannsynligheten for at noe ryker. Et annet problem er at den skal ha katalysator, så hvis det ikke er det bør du få ned prisen litt, for den er dyr. Girkassa er jo som det sies ikke noe særlig over 200hk. Vet ikke hvor mye NM den tåler, men du skal huske på at det er momentet som tar livet av de, ikke HK. Vet ikke hvor mye jeg hadde gitt for den, men for 50000 hadde jeg heller kjøpt 940.

Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå er jeg spent.hva var skøy med det der? ;)

alle 240'er har stabilisatorstag fremme og bak, òg alle har stabilisatorstag under bilen!

 

virker ikke som han fyren har særlig peilingen!

ergo. prute prute, by han 20-25.000kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tviler litt for at noen klarer og prute den ned 25-30000,hehe.

 

P1010030.jpg

 

Et bilde inni bilen.Lurer på åssen han har gjort det med overdriven.Ser også ut som han har fjernet sperra til revers.Ellers ser den jo ikke akkurat vaska ut. knock

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

 

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår