DaButcher Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 hehe,smak og behag :p De setene er kanskje behag(elige), men smak.. :p Han har jo bare byttet forsetene, ikke gjort noe med øvrig interiør. jeg synest også industrialiseringen av dørlommer ser jalla (vw) ut. Det jeg mener er tull, er unødvendig jalla. Enten kan man ha bilen standard, eller ha den satt opp for komfort. Et tredje alternativ, er RACE, men da fjerner man tepper, dørpaneler, dørlommer, etc. etc. og hiver bur i bilen. mine tanker Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 mulig du har rett,men synes ikke den ser så allerverst ut innvendig.taket er også lakkert sort.synes kanskje det er og få trukket opp baksetene med R-sport trekk så har den blitt bra. Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Må si meg litt enig med Dabutcher, bilen var ikke akkurat noe spesiellt fin innvendig, setene var stygg. Mye kulere å kjøre clean, grom look, åsså samtidig beholde litt comfort. Skal du ha rally/racing, ribber du bilen, bur osv. Eller så gjør man som nevnt ovenfor, skinnseter osv. Prøvd å prute på bilen? Selvom den er hardt kjørt, tipper jeg den går no styggjævlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 kan jo ha komfort med sports-seter med justerbar rygg også.men nok om det.bilen er nå som den er.ikke jeg som har bygd den:) har ikke prøvd og prute noe på den siden han sa til meg han skulle ha 50 for den.har en annen bil på handa også så tviler egentli for at jeg kjøper denne.Synes det blir litt for mye å bruke på 1 bil.Skal ha meg ny snø-scooter også yodude Er jo snart vinter. Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 btw. noen som har noen synspukt på girstanga?tenker på overdrive blandt annet...og det ser jo ut som revers-sperra er fjernet. Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 btw. noen som har noen synspukt på girstanga?tenker på overdrive blandt annet...og det ser jo ut som revers-sperra er fjernet. Jepp -Synes det var masse som så jalla ut på den bilen jeg! Hva er påenget med å forlenge girspaken egentlig i det hele tatt? *ristepåhodet* Helt enig med Butcher: Skal man ha bøttester, da sier det seg selv at man ribber alt interiør og hiver inn bur og! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 har snakket litt me karn idag.da han kjøpte bilen smalt han m47 kassen 15 min etter han fikk bilen hjem.smalt i 3.giret,hehe.så han har satt på m46p fra 940 turbo,samt volvo turbo clutch.sa det skulle tåle trykket. Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Jeg har også M46P og den raser snart, så no grom kasse er det ikke. Tenker han har overdriven på en vanlig bryter. Jeg har det nå, men kun fordi jeg ikke har skaffa rele + at en kamerat skal bytte ut en del deler innvendig i kassa fra den gamle m45`en min så jeg får en som er bra. Venter med flere utlegg før jeg vet at det funker. Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 jupp.var på bryter pga at girstanga er forlenget.men som trøst følger girkula med :win Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 det med reverssperra..kjenner flere som har fjerna denne da de har korta stange, men samtlige har angra på det for det er noe dritt, selv om du ikke trenger kjøre lange tia før du venner deg til det, og har "kassa i hånda" så du vet hvor 1. liger og hvor R ligger.. synes bilen så rimelig fin ut, men om den er verdt 50..jeg hadde ihvertfall ikke gitt det for den..han tenkter sikkert i banen selvkost+arbeidet, noe han aldri vil få, så lenge det ikke er noe helt ekstremt!som dette ikke er.. men en gokjendt 240 med FT/FKmaskin er jo aldrig feil det;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet August 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 næj prisen er jo ikke i kotakt med jorda engang....er jo ikke så jævlig xtrem bil akkurat.noen må jo tro di skal få tilbake alt de har brukt på bilen sin;) Noen som vet noen om denne da?ikke at jeg hadde tenkt å kjøpe den uanctt....har ikke i nærheten nok penger til det.... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=827933&template=default bra pris på den Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Med mindre han har kasta alle kvitteringene så har han kvitteringer på nesten 100000kr i deler. Motoren har ikke gått langt, men den har sikkert merka kjøret gjennom tidene. Også er det ikke noe rust under på bilen, med mindre den har rusta i filler på ett år. Motoren er bremsa og justert hos eng's auto eller noe sånt. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 næj prisen er jo ikke i kotakt med jorda engang....er jo ikke så jævlig xtrem bil akkurat.noen må jo tro di skal få tilbake alt de har brukt på bilen sin;) Noen som vet noen om denne da?ikke at jeg hadde tenkt å kjøpe den uanctt....har ikke i nærheten nok penger til det.... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=827933&template=default bra pris på den Denna var utrolig fin, fine felger og ellers så den helt strøken ut. Veldig "clean't" look. Men prisen var noe drøy... Kan få mer for penga, her skal jeg komme med det eksempel: 740TIC, sort helt strøken i lakken b23underdel wiseco stempler 94mm boring H-profil "skuddsikre" råder Turbonetics hybridturbo Separat wastegate (turbonetics) 16V-topp med nye ventiler Autronic SMC innsprut med direct-fire stor alu-intercooler girkasse fra bmw M5 med 2-plate sinter-clutch Alu-kamdrev Sperreaksling +div småpjask Prisantydning 75k -ca 400hk, ikke mappa skikkelig, men går godt. Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet August 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 den 740'n hadde ikke vært meg imot :) Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 bilen går dårlig.. går like ved her jeg bor.. aldri sett den har flyttet seg noe spessielt når han har gitt på og ja den bilen er blitt godt brukt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg