Gå til innhold

Renault clio 05 får en "makeover"

Ranger emnet

Gjest kaz

Anbefalte innlegg

Dere som med ett ser at dette er en wip nå, vennligst hopp over neste punkt.

Neste punkt: DETTE ER EN WIP!

Målet er å enda en gang få en råtten tante-bil til å se brukbar ut.

Planen er å unngå C/P, fordi det er juks :P Kun felgene blir vel kopiert. Altså er dette brushe / refleksjons pracc. hehe

Dere ser vel hva jeg har gjort, Taksenka for de som ikke merker det. La den ut tidlig i prosessen fordi jeg syntes den ble tøff allerede :D

Org

renault_clio_2005_01_b%20org.jpg

WIP:

renault_clio_2005_01_b%20wip.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet at det er en wip, men synes luftinntaket trnger en del arbeid, før det er prima. :wave

"You simply must drive this car before you die" Richard Hammond (Top Gear) etter test av M3 E30.

-M3 E30 Sport Evo '90

-E30 316i Sedan '91

-242L '76 B23 ([X] Spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blei stilig, fikk en smule Corvette preg :P

Trenger litt arbeid på frontfangern og.

Korrekt, hermet etter corvetten :) men ikke C/P som er fyfy :D hehe

Starta litt på nytt, sitti å brusha og mekka en _LITEN_ stund nå :P (hele kvelden)

Vet det er mye arbeid igjen, og ja jeg har planer om å gå over hele bilen, så ikke kommenter felgene osv. hehe

VIl ha meninger om frontfangeren nå, er den skeiv osv? :S BLir litt leit når du lager alt utifra fantasien. Kanskje litt mye mellomrom mellom lykter og det som "skjer" på fangeren, hvis dere skjønner?

renault_clio_2005_01_wip2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tnx :)

Fått fixa litt mer nå, detaljer osv. Begynner å bli fornøyd med fronten ;) (luft inntakene på venstre side der er ikke gjort noe med fra sist..men det kjem!)

Har også bredda frontbua litt, og litt refleksjoner der.

renault_clio_2005_01_bwip3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brushet endel denne helga, begynt på IC nå, når jeg hadde fått det meste på plass, fant jeg ut at den kanskje lå "litt" lavt.

Mangler endel refleksjoner og sånt den og. Men fangeren foran slik ellers er jeg fornøyd med, form-messig :) Også lagd breire bue over bakhjulet.

renault_clio_2005_01_bIC.jpg

men NÅ er det F*en i meg OZ- livet bak murene cheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider