Gå til innhold

Ny cab til Golf

Ranger emnet

Empty

Anbefalte innlegg

Det er i Norge sånne ting er dyrt. Sverige er rimeligere enn Norge selvfølgelig.

Jeg kjøpte yttertaket mitt via et firma på ebay.de, betalte 1890,- inkl. frakt hjem på døra. Fikk med det jeg trengte, sidewire, lim og en meget bra monteringsanvisning.

Sjekk litt på ebay du.... ;)

People who think they know everything greatly annoy those of us who do!!!

When one is working on a car in one's own driveway, one must have a beer.

(I think it's in the "Mechanics Code of Ethics and Conduct" manual"...)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hørte med Hot Shop for ca 1mnd siden, skulle de ha 4500kr for den billigste sufletten (ytterste duken).

Rakriste her på forumet fortalte meg at i Sverige (Helsingborg) på et sted som heter Top 'n trim skal de ha 5700kr for sufletten og jobben.

Lykke til :)

stemmer det, nå er det ca 2år siden jeg bytta men ringte tidligere i vår for å sjekke pris på indre tak og sjekka samtidig ytre og prisen var så og si lik.

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skrev en mail til de etter at jeg hadde pratet med Rakriste. Svaret jeg fikk;

"VW Golf årsmodellerna 80- 93 kan du få i några olika materialval. De vi säljer mest av är:

RC- vinyl 3.042:- samt givetvis originalvinylen som kostar 3.907:-

Montering är 7 timmar, vår timdebitering är 529:-. (3.703:-) Alla priser är inkl moms.

Normalt så behöver man inte byta innertaket, men däremot är det vanligt att man får reparera stoppningen mellan suffletten och innertaket.

Wiren som sitter i bakkant kan också behöva bytas, det kan man dock inte se förrän man demonterat suffletten.

Suffletter i flera olika färger finns på lager."

Til sammen blir det litt over 7000 svenske, og det regnet jeg ut at ble ca 5700 nok. Wiren koster 350 svenske eller noe sånt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg skrev en mail til de etter at jeg hadde pratet med Rakriste. Svaret jeg fikk;

"VW Golf årsmodellerna 80- 93 kan du få i några olika materialval. De vi säljer mest av är:

RC- vinyl 3.042:- samt givetvis originalvinylen som kostar 3.907:-

Montering är 7 timmar, vår timdebitering är 529:-. (3.703:-) Alla priser är inkl moms.

Normalt så behöver man inte byta innertaket, men däremot är det vanligt att man får reparera stoppningen mellan suffletten och innertaket.

Wiren som sitter i bakkant kan också behöva bytas, det kan man dock inte se förrän man demonterat suffletten.

Suffletter i flera olika färger finns på lager."

Til sammen blir det litt over 7000 svenske, og det regnet jeg ut at ble ca 5700 nok. Wiren koster 350 svenske eller noe sånt. :)

det er ikke ille azz. god service og hyggelige folk får du på kjøpet :D

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider