Kverna Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 Hei! Har en del spm. om VW jetta, og håper dere kan svare. 1-Går det ann å koble så man ikke har lys når bilen går, ha parklys på første "steget" på bryteren og ha kjørelys på andre ? 2-Går det, hvor mye koster det, og får man godkjent en '91 jetta med nyere 1.8T motor ? Med bytte til skiver bak ? 3-Kan man flytte "klimakontrollen" ned til over sigarettenneren ? Flere spm kommer :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet August 4, 2005 Rapporter Share Skrevet August 4, 2005 1. da går men veit ikkje heilt korleis. kan sikkert bytte til eit tysk rele viss det finnes. eller du kan bytte om ledningen bak på brytaren. 2. å hive i ein nyere 1,8t så må man skifte ledningsnett, dashbord, større bremser, understell fra ein 1,8t. så da er litt arbeid i da. 3. da skal vera mulig. har sett noko har gort da. men om da er enkelt da veit eg ikkje. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 For og ta vekk automatisk kjørelys så må du kappe di ledningen som er helt på bunn av bryteren på baksiden. Altså di to nedreste på stikket bak. Den ene er gul og den andre husker jeg ikke. Da må du skru det på selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Takk begge to. Tror nok jeg dropper drømmen om ny motor ja. Da kan jeg heller kjøpe meg ny bil. Men om det med kjørelys. Hvis jeg kutter av den nederste ledningen, får jeg parklys på det "første steget" på bryteren da ? Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Hvis du kapper begge di nedreste ledningene så får du det slik du vil. Da er automat lys bort koblet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 Måtte bare poste ett bilde av bilen min med nye tåkelys. Fant ut at det faktisk var parklys på første trinnet på bryteren så slapp å kutte noen ledninger. Synes det blei bra. Noen meninger ? (litt dårlig mobilkamera men man ser hva det er :)) Bryteren Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet September 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2005 Lite spm igjen. Hvordan motor sitter det i bilen min ? Eller kom det flere forskjellige i jettaer fra 1991 ? 1.8L 90hk Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Oktober 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2005 enten har du en 1.6, men vist det er turtallsteller i biln er det en 1.8, og siden du har en 91 mod, så har du innsprøytings motor, noe som går bedre enn forgasser motoren Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Oktober 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2005 Skrev 1.8 så har både det og turteller :) Innsprøyting ja, tusen takk for svar Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg