Volvo4eveer Skrevet Februar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2010 Her er anlegge mitt som eg har i min Volvo 740!Er ganske fornøgd :D [/img] [/img] [/img] Har du målene til bass kassa du har der??? Hadde vært jævlig kjekt om du hadde det :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hareid Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Takk for tips, men jeg har nå pratet med 4 personer og sitter med flere svar, hehe, to er ganske sikkere på at det lønner seg med elementene bakover i 740, mer jeg tenker på det mer usikker blir jeg. Vet ikke hva det vil ende med, men vet det blir en lukket kasse uten porter... jeg skal bytte ledningene mellom starter og batteri. Den ene forsterkeren er en orion hcca d5000 mono og andre er en boss blade 2000w så tror det skal bli nok futt :p håper det hvertfall. Og når det gjelder den orion forsterkeren syntes jeg den sikringen som følger med er litt drøy, kan like greit ta en 2.5mm tykk plate bit på 4x2 cm i stedet... tror jeg går for en mindre sikring, ser hvertfall veldig drøy ut, hehe... Sett elementene mot seteryggen. Jeg har mine bakover,men de rister bare noe jævlig i refleksplata og skiltet.. Siter Volvo 740gl 1985mod Vw passat 1993mod Toyota Landcruiser 1986mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg