Gå til innhold

Krutt i gtt???

livang

Anbefalte innlegg

Noen av dere her inne som kan gi meg noen tips for hva jeg skal gjøre med min nye gtt for å få litt krutt i den????Hvordan kan jeg gi den mer fuel sånn at det korresponderer med ladetrykket hvis jeg kjører 1bar ca?? Intercooleren er den dum å bytte ut,ettersom at det er en sånn termostat inne der???

alle tips og råd mottas med stor takk...

Mvh Livang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg sendte en mail til k-tech en dag, spurte om hva som skulle til for å få 200 hk Devil Her er det jeg fikk i svar:

Hello, to get the car to 200bhp you will need an uprated head gasket set and

bolts, KTR230 turbo, alloy intercooler, full big bore exhaust system, turbo

pipe and elbow, in car boost control kit, dump valve, induction kmit, group

A carb and an uprated clutch. You can see the cost of these parts on our

website and with all these parts fitted and running around 20psi you should

get around 200bhp.

I hope this helps.

Det blir 20 000 kroner det om jeg husker rett :hvaskjera

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.renault5gtturbo.com/homepage.htm les... han har mye fornuftig på sia si..:) å mange fine bilder :D

noen får si i fra hvis de kommer over ett Turbo eller Turbo2 bodykit til GTT`n da.. så må jeg ha..

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

Never underestemate stupidity.

Renault 5 GT Turbo 86 *solgt*

Suzuki GSXR 750 98 *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såpass ja.... det blir dyrt gitt!! men men,det koster å være kar...hehe... får sjekke ut siden til k-teck... men hvordan er det å få delene sendt til norge da? er det ikke noe greier med at de ikke sender utenlands??

Det fins en k-tech forhandler i sverige! http://www.easystyling.se/

Lenke til kommentar
Del på andre sider