livang Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Noen av dere her inne som kan gi meg noen tips for hva jeg skal gjøre med min nye gtt for å få litt krutt i den????Hvordan kan jeg gi den mer fuel sånn at det korresponderer med ladetrykket hvis jeg kjører 1bar ca?? Intercooleren er den dum å bytte ut,ettersom at det er en sånn termostat inne der??? alle tips og råd mottas med stor takk... Mvh Livang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Hei! Jeg sendte en mail til k-tech en dag, spurte om hva som skulle til for å få 200 hk Devil Her er det jeg fikk i svar: Hello, to get the car to 200bhp you will need an uprated head gasket set and bolts, KTR230 turbo, alloy intercooler, full big bore exhaust system, turbo pipe and elbow, in car boost control kit, dump valve, induction kmit, group A carb and an uprated clutch. You can see the cost of these parts on our website and with all these parts fitted and running around 20psi you should get around 200bhp. I hope this helps. Det blir 20 000 kroner det om jeg husker rett :hvaskjera Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AfroAlien Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 http://www.renault5gtturbo.com/homepage.htm les... han har mye fornuftig på sia si..:) å mange fine bilder :D noen får si i fra hvis de kommer over ett Turbo eller Turbo2 bodykit til GTT`n da.. så må jeg ha.. Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
livang Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 såpass ja.... det blir dyrt gitt!! men men,det koster å være kar...hehe... får sjekke ut siden til k-teck... men hvordan er det å få delene sendt til norge da? er det ikke noe greier med at de ikke sender utenlands?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChR|S^_ Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 såpass ja.... det blir dyrt gitt!! men men,det koster å være kar...hehe... får sjekke ut siden til k-teck... men hvordan er det å få delene sendt til norge da? er det ikke noe greier med at de ikke sender utenlands?? Det fins en k-tech forhandler i sverige! http://www.easystyling.se/ Siter Min Honda CRX '89 :) Bilstereoprosjektet mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
livang Skrevet August 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 men vet dere hvilke turboer som passer til gtt, og om de eventuelt er vanskelige å få tak i! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg