olehenri Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 var ute i natt å patruljerte hamars gater, med min fine dekal trimmede arbeidsbil av merket renault kangoo, da jeg spotta følgene biler. :) -Igjen den svarte Honda NSX, sto parkert utafor CC. - Den Smart Turbo med bug run klistremerker som jeg har sett her på forumet ( foressten helvetes rå lyd ! :D ) - En blå ( DRITRÅ) supra ved maxi senteret.. HVEM I SVARTE GAMPERÆ***A kjører den bilen!??!?!?!?? Aldri sett den før, men dæææven så naaaaajS! :D Satt hele cola flaska i vrangstrupa når jeg møtte på`n.. En skam å si dette, men den ligna på den gamle 2r golfen min med lyktene på litt avstand.. heh.. Noen som veit no om denna?! Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Veit ingenting om bilene, men tror jeg må ha meg en tur til Hamar når jeg kommer til Gjøvik igjen neste uke.. :P Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 mye fett der! hehe.. På tur hjem til lillehammer i dag tidlig møtte jeg også på en kongelig volvo limo med reg nr A 3 el no, ingen satt inni! bare sjåføren såklart :P På lillehammer sto det en knall blå impreza wrx sti :) go dag! hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|MR2|Fredrik| Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Det var ikke denna? Siter Eier av en 91-modell MR2 GTi! Min "Juliane" =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 tror faktisk det kan ha vært den.. var bekk mørkt, men skimta noe som ligna fælt på den vingen! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|MR2|Fredrik| Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Har vært litt snakk om den blå supraen (link) på http://www.ts-ogn.no.. Imporert i fra USA om jeg ikke husker feil... Siter Eier av en 91-modell MR2 GTi! Min "Juliane" =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 hvertfall fryktelig pen! misunner de som har råd til slike biler.. :( Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 olehenri skrev: hvertfall fryktelig pen! misunner de som har råd til slike biler.. :( Koster vel ikke mer enn ~450.000 (eller en ny mellomklassebil) med passe mods. for en slik. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|MR2|Fredrik| Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Man kan vel få N/A til rundt 200-250.000... Ta en tur inn Supra delen på http://www.ts-ogn.no.. Der står det aller meste ;) Siter Eier av en 91-modell MR2 GTi! Min "Juliane" =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 dyrt nok.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Marvil skrev: Veit ingenting om bilene, men tror jeg må ha meg en tur til Hamar når jeg kommer til Gjøvik igjen neste uke.. :P [ironi] Psj, mye bedre biler på Gjøvik .. man har jo Ascona, 240, e30.... Hva mer kan man ønske seg? [/ironi] Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 CrZy_T skrev: [ironi]Psj, mye bedre biler på Gjøvik .. man har jo Ascona, 240, e30.... Hva mer kan man ønske seg? [/ironi] Hehe, jojo, klart.. :P Har sett noen pene biler ved Statoil osv, men.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Marvil skrev: Hehe, jojo, klart.. :PHar sett noen pene biler ved Statoil osv, men.. Det stopper vel med s14a'n til turbothomas og H2'n? Er igrunn bare de jeg anser som fine der. Var et par Scooby'er på HiG ifjor, men tror disse ble borte i vår. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 CrZy_T skrev: Det stopper vel med s14a'n til turbothomas og H2'n? Er igrunn bare de jeg anser som fine der. Var et par Scooby'er på HiG ifjor, men tror disse ble borte i vår. Har sett S14a'en (mulig en annen en, men) noen ganger, blant annet litt småbredt i rundkjøringen mot McDonalds. H2en er vel original (om det er den jeg snakker om)..? Scooby..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nilsson Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Har vel i grunn bodd på Hamar det jeg kan huske, å har Aldri til dags dato sett den Supra'en der. Men det er en Rød Supra fra Elverum som er i Byen en gang i ny og ne. :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg