Bjerke Motorsport Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 Nilsson skrev: Men det er en Rød Supra fra Elverum som er i Byen en gang i ny og ne. :pray Den er vel kjent for de fleste nå, også for oss som bor utenfor Hamar :) Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 eneste fete blå bilen jeg vet om i hamar er 3000GT'en :D :D :D *sikle* men den svarte nsx'en har blitt FET med nye felger.. :) EDIT: smeller ut et bilde av nsx'en med nye felger jeg :) klikk på bildet for større versjon =) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 bilde av nsx'en lagt ut =) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Nice! Fet bil! Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Funnet ut noe om hvor supra`n hører hjemme??'' Så den kjørte gjennom moelv igår (søndag) på vei mot lillehammer via gamleveien.. la merke til den ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 NoLimit skrev: Funnet ut noe om hvor supra`n hører hjemme??''Så den kjørte gjennom moelv igår (søndag) på vei mot lillehammer via gamleveien.. la merke til den ja :D jeg klikker om den kommer herfra! hehe.. takler ikke å se sånne biler for ofte. :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 ThAMaZTeR skrev: eneste fete blå bilen jeg vet om i hamar er 3000GT'en :D :D :D *sikle* men den svarte nsx'en har blitt FET med nye felger.. :) EDIT: smeller ut et bilde av nsx'en med nye felger jeg :) klikk på bildet for større versjon =) Syns faktisk den var grommere enn veilside plastbilen fra sverige.. Noen som vet åssen felger det er? MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 Marvil skrev: Scooby..? Impresa... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 zn00ker skrev: zn00ker __________________ Straks eier av en 91-modell MR2 GTi! heisann. Bare lurer på hvor mange hester mr2 gti har orginalt jeg:) Siter 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 olehenri skrev: jeg klikker om den kommer herfra! hehe.. takler ikke å se sånne biler for ofte. :P hehe.. sant nok. ikke ofte man ser supra så er rått når det er noen i distriktet som har det. Ikke den fineste supra`n jeg har sett dette her. Men supra er supra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 alcapaal skrev: heisann. Bare lurer på hvor mange hester mr2 gti har orginalt jeg:) 156 tror jeg. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|MR2|Fredrik| Skrevet August 8, 2005 Rapporter Share Skrevet August 8, 2005 CrZy_T skrev: 156 tror jeg. Stemmer det m'm Er en 2.0l btw.. Siter Eier av en 91-modell MR2 GTi! Min "Juliane" =P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet August 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2005 NoLimit skrev: hehe.. sant nok. ikke ofte man ser supra så er rått når det er noen i distriktet som har det. Ikke den fineste supra`n jeg har sett dette her. Men supra er supra. nettopp! supra er supra! Skyline er skyline! samma pokker! :D Drømme biler for meg det! NEI JEG ER IKKE FJORTISS! NEI DET ER IKKE PGA Fast and the furious filmene!!! hehe lei at folk tror det er derfor .. heeh.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 CrZy_T skrev: Det stopper vel med s14a'n til turbothomas og H2'n? Er igrunn bare de jeg anser som fine der. Var et par Scooby'er på HiG ifjor, men tror disse ble borte i vår. Hadde meg et par runder ute i går kveld for å se på verden og biler, og så noe pent vertfall. En SRT-10 ved Statoiltankene borte ved Elkjøp, noen bobler ved Statoil/Hydro, en Celica med plastikk (så ikke den så godt, men), osv. :) Mer husker jeg ikke.. :P Forøvrig en grønn styla Golf 3 jeg så diverse plasser med til salgs-klister i bakruta.. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelz Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 Opprinnelig skrevet av ThAMaZTeR eneste fete blå bilen jeg vet om i hamar er 3000GT'en *sikle* kjenner eieren, bilen er tilsalgs! Siter Opelz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg