Gå til innhold

Litt små spottings i hamar i Natt :)

Ranger emnet

olehenri

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sist gang jeg var i Gjøvik på en vanlig hverdag så jeg BMW 6-serie cabriolet, Porsche Cayenne, Mercedes SL ++ Var MYE fint der, men så var det midt i sommerferien og da.

Er mye bra på lillehammer om dagen og:) Ser RS4 stadig vekk, og det er jo bare digg:)

hehe. :p går to rs4 her, en rød og en sølvgrå. :P

han med den sølvgår spurte om jeg ville kappkjøre.. heh.. :hammer

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaah :D

Det er jo drømmebilen, der er jeg missunnelig på deg ass. Jeg har til og med aldri sett en RS6 jeg :(

Bortsett fra modellbilen min i 1:43 skala.. hehe

Åssen klarte du å få kjørt den?

Avant?

Bilen til en kompis av ene sjefen jeg hadde der..

Bare spurte jeg, å fikk ja, visste ikke åssen bil det var en gang, hørte bare psssssssssssshj når han kom. hehe..

Tror det var snakk på noe rundt 400 hk el no, var stasjonsvogn.

har ikke snøring på de bilene, men den gikk da greit ut i fra forholdene.. :)

Har også faktisk fått kjøre en skyline gtr34 i ca 10 min, den var i landet i ca 2 uker før den ble solgt igjen, brukt kun 2 dager. fikk ikke forsikra den og allt mulig piss, noe om ulovlig import fra dubai så den gikk tilbake til forrige eier som savnet bilen og bla bla, var så mye styr om den så han ble lei.

(LES: Pappagutt som hadde den ) hehe :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist gang jeg var i Gjøvik på en vanlig hverdag så jeg BMW 6-serie cabriolet, Porsche Cayenne, Mercedes SL ++ Var MYE fint der, men så var det midt i sommerferien og da.

Er mye bra på lillehammer om dagen og:) Ser RS4 stadig vekk, og det er jo bare digg:)

Hm, det må ha vært gjennomfarere, har vertfall ikke sett noen av dem.. :P

Hører rykter om at Svein Svendsen Trafikkskole har skaffet seg Cayenne som kjørebil, men aldri sett det eller fått det bekreftet.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

)

645 cab står ofte parkert utenfor Gjøvik Auto, noen i Sulland gruppen kanskje.. Går to stk Coupeer her og

Porsche Cayenne Turbo, sort, USA utgave sto til salgs hos Hagen Bil, sett den flere ganger etterpå. Svein Svendsens Cayenne er også ofte og se..

Mercedes 500 SL, sølvgrå, en tidligere blomsterhandler, står en grønn L på koffertlokket

Kan jo også nevne Ferrari 360 og 355(?) Spider

Joda, det går da noe her og

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

645 cab står ofte parkert utenfor Gjøvik Auto, noen i Sulland gruppen kanskje.. Går to stk Coupeer her og

Porsche Cayenne Turbo, sort, USA utgave sto til salgs hos Hagen Bil, sett den flere ganger etterpå. Svein Svendsens Cayenne er også ofte og se..

Mercedes 500 SL, sølvgrå, en tidligere blomsterhandler, står en grønn L på koffertlokket

Kan jo også nevne Ferrari 360 og 355(?) Spider

Joda, det går da noe her og

Hm, har tydeligvis oversett en del biler.. :P

Sett noen Ferrarier, dog.

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider