Gå til innhold

megastylet peugeot 307

Ranger emnet

Gjest brunerune

Anbefalte innlegg

Gjest brunerune

jaja, da var jeg på den daglige visitten på rema 1000 Vardenes, 20 meter fra rema'en ligger en bil-styling sjappe som heter AST Performance... Drøm å ha den 150 meter fra huset sitt?! (http://www.astp.no) På hovedsia der ser dere den svarte Peugeoten, ganske så flott bil, her ser dere et mms-shot fra mobben min:

peugeot307.jpg

vet det ikke var noe big deal, ville bare vise...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Regner med det ikke var i bergen du så den? De har vel en avd i rogaland også, det jeg skulle fram til var at den bilen har stått parkert en god stund her i bergen, der hvor de holdt til før. Er en fet bil.. tror de har hatt den en stund..

stavanger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, da var jeg på den daglige visitten på rema 1000 Vardenes, 20 meter fra rema'en ligger en bil-styling sjappe som heter AST Performance... Drøm å ha den 150 meter fra huset sitt?! (http://www.astp.no) På hovedsia der ser dere den svarte Peugeoten, ganske så flott bil, her ser dere et mms-shot fra mobben min:

peugeot307.jpg

vet det ikke var noe big deal, ville bare vise...

sykt fin den bilen deres....men de felgene som står på her e ikke de som de har på nett siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
sykt fin den bilen deres....men de felgene som står på her e ikke de som de har på nett siden

hehe jeg vet, de felgene som er på mitt mms bilde er noen som har stått på den de siste mnd... de andre som viser på hjemmesiden var bare på ifjor sommer... too bad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AST PERFORMANCE

Besøksadresse:

Dusavikveien 283

4029 Stavanger, Ytre Tasta/Vardeneset

AST Performance = Stavanger Bilsportsenter..?

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feil. AST performance = stavanger bilsportsenter. er det dem svarer med når du ringer.

er personlig i boikot av hele AST pga konflikter mellom en tidligere ansatt og han som eier bilen/driver stedet. uten at jeg skal gå nærmere inn på det

some people say that they dont drive fast, they fly low... I`LL BET MY ASS THEY DONT HAVE FLIGHT SERTIFICATION!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider