kzn Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 skal ha forstillingskontroll nå på mandag, men har ikke fått nye felger m/dekk enda... har det noe å si om jeg tar kontrollen med orginal dekka? skal ha 205-40/17 senere, org 175-70/14. Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Det skal vel ikke ha så altfor mye å si, siden du har bilen på det samme understellet (navet vil stå på den samme plassen i forhold til resten av bilen)... Jeg ville ringt verkstedet og spurt dem, eller ventet på et mer bardust svar her. Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kzn Skrevet August 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 ringte akkurat til verkstedet.... spurte om de sjekka bare det på mangel-lappen (har merknad på slitt høyre forhjul) de sjekket bare det som stod der sa han, så spurte jeg om det holdt å sette på reserve dekket ettersom nye dekkene/felgene jeg har bestilt ikke er kommet enda. da svarte han at det var best om jeg kom med bilen med de type dekk som jeg skulle bruke på den osv Siter - 1990 Nissan Sunny N13 1.6 SLX x 1992 Opel Vectra A 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg