Morten_A Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Hvordan er Getrag 265 kassa? hvor mye er verdien på girkassa å er den bra? mange hk tåler den? er det vanlig giring på den eller vipp opp å ned? skal kanskje se på bil med en slik girkasse.kjekt å vite.. takker til alle som svarer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 den er go som gull. tåler mye Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 den er go som gull. tåler mye Hvor mye moment? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 tåler i hvertfall motoren til Poffs. den er det vel 600nm i Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 skulle hatt tak i et clursh hus for bruk av en sånn kasse jeg Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 skulle hatt tak i et clursh hus for bruk av en sånn kasse jeg Bare å bestille adapter hos kl-racing, og bruke et std volvo hus det;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Bare å bestille adapter hos kl-racing, og bruke et std volvo hus det;) kl racing? finnes det no telefon nommer ditt eller web side? Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 http://www.klracing.se/ ? Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 kan ordne deg adapterplate for 1000,- Så slipper du å styre med å sende fra sverige osv.. ;) Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 kan ordne deg adapterplate for 1000,- Så slipper du å styre med å sende fra sverige osv.. ;) det høres bra ut, hvor fort kan du ha en sånn en? :) Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 tåler i hvertfall motoren til Poffs. den er det vel 600nm i Høres bra ut. Hva ligger disse kassene på i pris? Og er det noen her som har slike kasser til salgs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn` Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=83793 dær er vell en...men anonnsen er vell flyttet Siter Volvo 245 Turbo - Prosjekt -Jag gasar tills det rasar! x-Golf Gti 16v x-Volvo 740 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 jeg ga 4k for min 265... skal undersøke litt, kan hende jeg å kan skaffe noen billige adapter Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 jeg ga 4k for min 265... skal undersøke litt, kan hende jeg å kan skaffe noen billige adapter Vet det er nevnt 1000 ganger før, men hvor var den veiviseren om hvordan en slik kasse monteres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240 V8 POWER Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 kort forklart du trenger clutchkåpa fra ei volvo kasse, type løs :p skru på adapteren på getragen og volvo kåpa på adapteret igjen. neste skritt: kjøp en lamell med 10 splines 28,6mm getrag sentrum bruk enten bmws orginale trøstelager(da må du frese ut lit i volvo clutcharmen for å få lageret inn i den) eller drei ned hylsa på getragen så du får på volvolageret, dermed slipper du å modifisere volvo-armen. sentreringslageret i blokka på volvo er 15mm sentrum, det skal være 12 på bmw. løses enkelt ved å presse inn ei dreid hylse med 12mm sentrum eller kjøpe et spesiallager som jeg ikke aner hvor man kan få tak i.. deretter er det bare å smekke sammen og sveise en liten brakett som du kan feste orginale opphengsgummien til volvo på, som da også passer på getrag kassa i andre enden selvfølgelig ( flere måter å løse oppheng på ) det som er viktig med opphenget er å få medbringern på kassa i rett vinkel forhold til mellomakselen så det ikke bryter! mellomaksel bruker du bakre del fra m46od og fremre del fra 740 med m47 med hardyplate! i boks! simple as that :pimp Siter 56 chevy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg