Gå til innhold

Streetmeet 2003: Hvor?

Ranger emnet


boXer

Hvor skal vi prøve oss først?  

105 stemmer

  1. 1. Hvor skal vi prøve oss først?

    • IKEA på Furuset (ved Alnabru/Alfaset) ?
      61
    • OBS på Lillestrøm?
      6
    • Concordiabygget i Lillestrøm?
      4
    • Gode gamle Strømmen?
      28
    • Annet alternativ. Begrunn i svar.
      8


Anbefalte innlegg

Jeg går i likhet med mange andre her for IKEA.

Ikke fordi det er nærme, men fordi det er større, og mindre andre forstyrrende elementer.. :D Vi får konsentrert oss om bil i større grad enn på strømmen.. og.. til dere som klager på babb, GOD babb 2 min unna, da får dere lufta dyra deres en tur også.. og.. damer kan dere vel hente på strømmen?

 

Jeg har en følelse av at de som iherdig står på for strømmen gjør det kun fordi det er nærme, og fjortissa veit hvem dem er, og ser litt opp til dem der..

 

akkurat som det var vanskelig å begynne på ny skole når man var liten vet dere...

 

så.. ses vi på IKEA til helga da?

Ford Sierra 2.0CL '88

 

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Norsmurf

akkurat som det var vanskelig å begynne på ny skole når man var liten vet dere...

 

lol Den likte du MrHappy :D Knallbra!

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahahahahah..... Good one! :D

 

Men det jeg stiller spørsmåltegn ved er hvorfor finne opp hjulet på nytt? Når man allerede vet at det hjulet som finnes idag fungerer meget bra! :D

 

Personlig tror jeg det kommer til å bli lite med børning og kjøring på "stripa" utenfor ikea... da tar det nøyaktig 2nano sekunder før politi er der. De er tross alt vandt med at det er folk og henger på strømmen.

 

Og hvis folk som kommer på streetmet og ser 2-300 biler stå parkert på strømmen burde det ikke være sååååååå vanskelig å forstå at det er der det er streetmeet. Eller? :rolleyes:

 

Og jeg som er sååååååååå kul og kjekk hadde ALDRI problemer med å tilpasse meg når jeg begynte på ny skole heheheheh

Jeg er tross alt "innvandrer".... har lært meg å tilpasse meg miljøer/ folk. Men loppa..... vi ses på ikea, og ikke glem det du har lovet! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

Personlig tror jeg det kommer til å bli lite med børning og kjøring på "stripa" utenfor ikea... da tar det nøyaktig 2nano sekunder før politi er der. De er tross alt vandt med at det er folk og henger på strømmen.

 

Er det samme politidistrikt? :rolleyes:

 

Spørs om det er like mange som får sagt ifra som i Strømmen sentrum......

Bor da ikke eller ferdes så mange ved Ikea der...... ;)

 

Så jeg tror at hvis purken kommer så er det pga de skal "jage" oss unna ikke fordi om at noen har ringt og sagt det er børna der......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

 

 

Og jeg som er sååååååååå kul og kjekk hadde ALDRI problemer med å tilpasse meg når jeg begynte på ny skole heheheheh

Jeg er tross alt "innvandrer".... har lært meg å tilpasse meg miljøer/ folk. Men loppa..... vi ses på ikea, og ikke glem det du har lovet! :D [/b]

 

<dårlig spøk>Hmm.. 'tross alt "innvanvdrer"' .. 'RASISME!!!' :oP</dårlig spøk>

 

Men.. er det vær til meeting til helga? *lyst*

Ford Sierra 2.0CL '88

 

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

 

Er det samme politidistrikt? :rolleyes:

 

Spørs om det er like mange som får sagt ifra som i Strømmen sentrum......

Bor da ikke eller ferdes så mange ved Ikea der...... ;)

 

Så jeg tror at hvis purken kommer så er det pga de skal "jage" oss unna ikke fordi om at noen har ringt og sagt det er børna der......

 

Tror ikke du skjønte det jeg mente.

 

Politiet i strømmen er vandt med at det er folk og henger på strømmen. Derfor får dem være i fred.

 

På ikea har det aldri vært noe sånt, derfor kommer kanskje politiet og jager oss bort derifra. Nei det er ikke samme distrikt. Og hvis man børner og kjører svin på veien der så er det alltid en eller annen som hører det, selv om det ikke er masse skyskrapere og høyblokker og rekkehus og stooore villaer rett ved ikea så har dem fortsatt noen naboer, og som vi alle vet så går lyden av motor på høyt turtall og spinnende dekk ganske så langt.

 

Men det er egentlig ikke vits å diskutere dette mere, folket har talt, og det er ikea som er plassen der det skal bli streetmeet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Norsmurf

<dårlig spøk>Hmm.. 'tross alt "innvanvdrer"' .. 'RASISME!!!' :oP</dårlig spøk>

 

Men.. er det vær til meeting til helga? *lyst*

 

Jeg synes egentlig det er for kaldt og for mye vinterdekk før etter Påske til at det blir det "helt store" treffet.

 

Første fredag etter påske tror jeg er passende tidspunkt for det store vårsleppet :)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømmen, Strømmen, strømmen, Strømmen, strømmen, Strømmen, strømmen, Strømmen, strømmen, Strømmen, strømmen, Strømmen, strømmen, Strømmen, strømmen, Strømmen, strømmen, Strømmen, strømmen, Strømmen, strømmen, Strømmen, strømmen, Strømmen, strømmen, Strømmen, strømmen, Strømmen, strømmen, Strømmen, strømmen, Strømmen, strømmen, Strømmen, strømmen, Strømmen, strømmen, Strømmen, strømmen, Strømmen, strømmen, Strømmen, strømmen, Strømmen, strømmen, Strømmen, strømmen Weee! Eller kanskje lillestrøm et sted, men strømmen er drømmen lol

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

Kan jo ta det på dagtid på ikea da lol lol lol lol lol lol lol

 

Ta bilde... sende til bilsport.... "se det er mange folk på bilforumet streetmeet" heheheheh :D

 

Ja, flott idè.. hehe.. :P

 

Hmm.. ikke sommerdekk enda? hva er det forno? lurt? :D

 

 

EDIT:

Men.. den stygge hvite golfen med han som ikke har lappen, og han som ikke råd til bil (Norsmurf og bing) dukker opp så fort det skjer noe..

 

EDIT2:

Hvis noen politikonstabler leser dette, kan jeg jo be dem om å komme en tur, slå av en prat og ha det koselig.. hvis ikke kan dere heller dra på en statoil langt vekk og drikke gratis-kaffen deres.

Ford Sierra 2.0CL '88

 

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

 

Tror ikke du skjønte det jeg mente.

 

Politiet i strømmen er vandt med at det er folk og henger på strømmen. Derfor får dem være i fred.

 

På ikea har det aldri vært noe sånt, derfor kommer kanskje politiet og jager oss bort derifra. Nei det er ikke samme distrikt. Og hvis man børner og kjører svin på veien der så er det alltid en eller annen som hører det, selv om det ikke er masse skyskrapere og høyblokker og rekkehus og stooore villaer rett ved ikea så har dem fortsatt noen naboer, og som vi alle vet så går lyden av motor på høyt turtall og spinnende dekk ganske så langt.

 

Nei, misforsto deg litt. :)

ja, sant det. Men det er jo verdt et forsøk. ;)

Burde jo være bedre for purken at vi er der hvor det ikke er så mye andre folk enn midt i Strømmen.

 

Første fredag etter påske ja......

 

Familyråning med bestemor og alle barna....!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

 

Og hvis man børner og kjører svin på veien der så er det alltid en eller annen som hører det, selv om det ikke er masse skyskrapere og høyblokker og rekkehus og stooore villaer rett ved ikea så har dem fortsatt noen naboer

 

bare en liten kommentar, naboene bor på andre siden av motorveien ELLER på andre siden av groruddalen.. (veitvet rødtvet grorud etc)

 

et problem kan være at ikea vil ha natt åpent da.. ;)

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bing

 

bare en liten kommentar, naboene bor på andre siden av motorveien ELLER på andre siden av groruddalen.. (veitvet rødtvet grorud etc)

 

et problem kan være at ikea vil ha natt åpent da.. ;)

 

Og fra første April kan de ha de åpningstidene de føler for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere er klar over at denne tråden ikke er godt for noe!

 

folk bare drar dit dem vet at det er liv.

 

strømmen eller ikea..tror det går seg til ganske så naturlig.

dvs...jeg kommer ikke til ikea...det vil bare se pedofilt ut.

 

stå å luske der nede......gruff.

men men...happy shopping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår