Gå til innhold

Streetmeet 2003: Hvor?

Ranger emnet


boXer

Hvor skal vi prøve oss først?  

105 stemmer

  1. 1. Hvor skal vi prøve oss først?

    • IKEA på Furuset (ved Alnabru/Alfaset) ?
      61
    • OBS på Lillestrøm?
      6
    • Concordiabygget i Lillestrøm?
      4
    • Gode gamle Strømmen?
      28
    • Annet alternativ. Begrunn i svar.
      8


Anbefalte innlegg

Originally posted by Loppa

Gud bedre, noen er stuck in the 80's...... Treffene på Strømmen er helt ok de. Burgere, pølser og tenåringer....... so what ! Det er vanlig henging på den lokale bensinstasjonen som vi alle gjorde da vi hadde moped ! Det har ikke noe med et skikkelig biltreff å gjøre.

 

Det er ikke er det plass til å kjøre bil der - vi får ikkeno spennende å se på annet enn parkerte biler og det blir for kjedelig for folk flest i lengden. Vi må ha et sted vi han race litt, sladde litt, spinne, burne og herje i umiddelbar nærhet av selve plassen. Det kan vi på IKEA, men ikke på Strømmen.

 

I tillegg har vi det store poenget med at folk flest faktisk ikke kommer fra Strømmen, selv om enkelte av de som gjør det roper veldig høyt her inne i dag. Hva er så jævli skummelt med å flytte på seg. Det er ingen av dere som fant opp den plassen som møtested - det var foreldrene deres ! Get a grip and move on!

 

http://www.bilforumet.net og http://www.be-4-you.com er 2 nye store friske pust i det norske bilmiljøet. Det har eksistert i 1 år. Vi bør absolutt vise at vi har oppfinnsomhet nok til å fortsette trenden og skape våre egne verdier fremfor å henge oss på gamle rånemiljøer som har eksistert i årtier.

 

Jeg ser at tenåringer og kebab er den største drivkraften for enkelte til å komme på biltreff/Streetmeet og jeg spør dere: HVa vil dere med dette miljøet ? Skal vi være som alle andre generasjoner har vært før oss eller skal vi greie å skape et skikkelig bilrelatert miljø med fokus på konseptet bil. Med styling, tuning, race og det som her hører hjemme som vi kan se våre svenske naboer har skapt over hele landet ?

 

Vi mangler et slikt tilbud her på østlandet som er representativt for det voksende miljøet og en knoteplass som strømmen er ikke lokkende nok for de store massene. Sorry til Strømmen-gutta, men vil vi ha vekst må vi bevege oss til et mer sentralt sted geografisk. Det er ikke veldig langt for dere å flytte dere og det skal ikke store innsatsen til før vi har 300 biler på slike treff. Heng med, gjør en innsats så får vi det til.

 

:)

 

WØØØØØØØRD

 

Jeg foreslår at dere døper om streetmeetet på strømmen til rånemeet med fulle og villige fjortisser også lager vi et streetmeet for de som har vokst ifra meningsløs kjøring i sirkler(råning) og fulle unger. Et treff der vi møtes for å snakke bil, måle krefter showe litt osv. Ikke spise 3 babber og sikle på jenter mens vi prater med alle de gamle kjente. :)

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg stemte Concordia bygget i lillestrøm.

 

Den plassen er STOR! det er faktisk 3 av dem.

det er den sammen plassen som brukes 4 juli av Amcar folka. (hvis noen lurte) det er greit i nærheten av en typisk crusing stripe.. (storgata)

 

minuset i forhold til IKEA er at det er temelig dårlig med muligheter for racing og burnign i umiddelbar nærhet !

 

men det er en bra plass ! og de som sier at det er umulig å komme inn på den så er det feil. det er 2 innkjøringer. 1 av dem har en helvetes høy kant. (ubrukelig for mange) også er det en innkjøring uten noen kant i det heletatt.

 

kebab sjappa er 40meter unna. teens er det i storgata.

 

det er mine mening.

 

(men jeg flytter meg dit hvor det er folk)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med loppa.. ett sted med mulighet for kjøring og ltt happenings uten at det kommer onkler og tanter løpende med en gang.. Kommer dit det kommer folk.. så lenge det skjer no spennandes ;)

 

Men at det er mulig å få seg en pøls eller to er ikke så dumt da.. vet åssen det er.. man har det med å være sugen på pøls når man har vært der en stund og sett på alle de kjekke guttene og alle de deilige hullene man kan putte loffen inn i :D

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

Enig med loppa.. ett sted med mulighet for kjøring og ltt happenings uten at det kommer onkler og tanter løpende med en gang.. Kommer dit det kommer folk.. så lenge det skjer no spennandes ;)

 

Dere har et godt forslag for å begrave miljøet.. husk på de som ikke har noen tilknytning til bilforumet.net annet enn at de stopper på strømmen nå rdet er ting på gang..

 

Vil man gå glipp av de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Silverboy

Og de bilforum medlemmene som ikke kommer fordi det er så langt bortistan?

 

altså !!! unnskyld meg. når du er på motorveien og skal svinge av mot IKEA på furuset. så bare fortsetter du på motorveien 5min til så er du på strømmen. så unskyldingen med at strømmen/lillestrøm er langt unna er bare BS !!! jeg brukte 7min hjemmifra til EMTS på furuset når jeg jobba der !! og det er lenger fra meg til furuset enn fra strømmen !

 

bare sånn lite argument. til å knekke deres "det er så langt- argument"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har ikke jeg stemt på alnabru heller ;)

 

jeg synes ikke det er langt selv jeg.. vet akkurat hvor langt det er , men enkelte vet ikke det, og føler det er lenger enn det er.. akkurat som Ski det.. folk har det med at det er langt, men det er ikke så himla langt.. faktum er at de som bor "sentralt" somregel bruker lenger tid til sentrum enn de som bor i Ski, eller Vestby for den saks skyld.. For de som kommer fra Horten osv så er det ett litt større tiltak å dra helt til "andre siden"...

 

Til og med ski er jo mer sentralt enn Strømmen.. ikke store forskjellen for de som bor i selveste Storby'n.. og de som bor på andre siden av fjord'n kan bare ta tunellen og vips så er de på plass..

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

det faller seg helt naturlig med tanke på det tema her.

 

ikea er like aktuelt som å sette bilen på vippetangen for så å ta båt til hovedøya å grille med alle medlemmene her.

 

Jeg er med paa grilling.... Haaper bare at gaylords'a ikke stiller i matchende grilldresser...

Bilvask er oppskrytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

 

altså !!! unnskyld meg. når du er på motorveien og skal svinge av mot IKEA på furuset. så bare fortsetter du på motorveien 5min til så er du på strømmen. så unskyldingen med at strømmen/lillestrøm er langt unna er bare BS !!! jeg brukte 7min hjemmifra til EMTS på furuset når jeg jobba der !! og det er lenger fra meg til furuset enn fra strømmen !

 

bare sånn lite argument. til å knekke deres "det er så langt- argument"

 

Jeg mener naa at Ski er ett passende sted... Nok av parkeringsplasser, naerme og det er burgersjapper i omraadet... Samt at det tar meg ca 25min til Ski men jeg bruker minst en time til Stroemmen...

 

Samt det faktum at jeg er mer intressert i det aa snakke skit om bil enn aa glo paa 14tisser... Selv om det sikkert er mange paa min alder som foretrekker det siste...

 

Og gaylordsa byr sikkert opp til dans...;)

Bilvask er oppskrytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg henger meg på Loppa og melder Strømmen som passé ;)

 

Strømmen er langt fra ett sentralt sted for folk "flest". Det er greit nok at det er arnestedet for Bilforumet.net gutta, men vi trenger mer plass på ett mer sentralt sted. Jeg skal ærlig inrømme at før det ble ett slikt miljø som vi har i dag, hadde jeg satt foten min i Strømmen kun en gang tidligere. Jeg ser ingen grunn til at vi skal ha streemeets som ikke dreier seg om akkurat bil. Vi samles da ikke for å se teens med bab i hånden ? :rolleyes: Jeg for min del skulle ønske vi kunne treffes smekk i midten av byen, revet rådhuset og laget boltreplass for umodne guttevalper med for mye Hk under panseret, men jeg er realistisk og klemmer til med en vote på Ikea.

 

Håkon, om du er så sulten så ta med takeaway da .... teens & bab om du vil ;) Jeg for min del skal juge om BIL :D

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LilleGud

 

altså !!! unnskyld meg. når du er på motorveien og skal svinge av mot IKEA på furuset. så bare fortsetter du på motorveien 5min til så er du på strømmen. så unskyldingen med at strømmen/lillestrøm er langt unna er bare BS !!! jeg brukte 7min hjemmifra til EMTS på furuset når jeg jobba der !! og det er lenger fra meg til furuset enn fra strømmen !

 

bare sånn lite argument. til å knekke deres "det er så langt- argument"

 

Når de 7-10 minuttene kommer på toppen av den andre reiseveien blir det ganske vesentlig forskjell fra Asker f.eks.

 

Jo nærmere Oslo jo bedre blir det. Hele landets infrastruktur og bosetning er basert på enkel adkomst til Oslo og det bor 500' mennesker i selve kommunen. Hvis vi ønsker å skape et større miljø må vi ta hensyn til dette og ikke flytte treffområdet lenger ut fra sentrum enn vi må.

 

For de som ønsker et stagnerende miljø uten vekstpotensiale og forandring fra mopedårene er Strømmen helt topp. For oss andre som drømmer om fredagstreff med 300+ biler med et stort og skapende bilmiljø, med alt som hører til;), tror jeg vi må finne en annen plass. Foreløpig er IKEA på Furuseth (v/Alnabru) det beste alternativet i mine, og tydeligvis mange andres øyne.

 

:)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår