Gå til innhold

Streetmeet 2003: Hvor?

Ranger emnet

boXer

Hvor skal vi prøve oss først?  

105 stemmer

1. 1. Hvor skal vi prøve oss først?

• IKEA på Furuset (ved Alnabru/Alfaset) ?
      61
    • OBS på Lillestrøm?
      6
    • Concordiabygget i Lillestrøm?
      4
    • Gode gamle Strømmen?
      28
    • Annet alternativ. Begrunn i svar.
      8

Anbefalte innlegg

Jeg er også enig om at Ikea furuset er det beste treff stedet. Strømmen blir alltid fyllt senere på kvelden uansett.

Det som hadde vært kult var å arrangere et CRUISE som det ble sagt her slik som i eks England.

Hadde vel vært noe om 300+ biler hadde kjørt i kolonne forbi Stortinget og tutet etter ny motorbane på Gardermoen(den store Silverstone lignende banen som det bare er snakk om og ikke blir noe av).

Les mere om Cruises på Maxpower sine sider her

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Loppa

Når de 7-10 minuttene kommer på toppen av den andre reiseveien blir det ganske vesentlig forskjell fra Asker f.eks.

Jo nærmere Oslo jo bedre blir det. Hele landets infrastruktur og bosetning er basert på enkel adkomst til Oslo og det bor 500' mennesker i selve kommunen. Hvis vi ønsker å skape et større miljø må vi ta hensyn til dette og ikke flytte treffområdet lenger ut fra sentrum enn vi må.

For de som ønsker et stagnerende miljø uten vekstpotensiale og forandring fra mopedårene er Strømmen helt topp. For oss andre som drømmer om fredagstreff med 300+ biler med et stort og skapende bilmiljø, med alt som hører til;), tror jeg vi må finne en annen plass. Foreløpig er IKEA på Furuseth (v/Alnabru) det beste alternativet i mine, og tydeligvis mange andres øyne.

:)

Nå lurer jeg på hvorfor riceboys er så mye latere enn Amcargutta.. Det kommer folk fra ALLE kanter av landet til Lillestrøm 4. juli hvert år.. Men folka her gidder ikke å kjøre fra Oslo til Strømmen engang?

Der er det ALLTID mange hundre biler på plass.. såpass mange at det er parkeringsplasser til bare halvparten, og da er ALLE plasser i Lillestrøm brukt.

Hallo.. Er vi ikke bilentusiaster?

Å kjøre foreksempel fra Asker til Strømmen er da bare deilig hvis man liker å kjøre bil, noe jeg går ut fra at de fleste entusiaster også gjør..

Og det med at landets infrastruktur er basert på enkel adkomst til Oslo.. det håper jeg ikke du tror på selv engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

Nå lurer jeg på hvorfor riceboys er så mye latere enn Amcargutta.. Det kommer folk fra ALLE kanter av landet til Lillestrøm 4. juli hvert år.. Men folka her gidder ikke å kjøre fra Oslo til Strømmen engang?

Der er det ALLTID mange hundre biler på plass.. såpass mange at det er parkeringsplasser til bare halvparten, og da er ALLE plasser i Lillestrøm brukt.

Å kjøre foreksempel fra Asker til Strømmen er da bare deilig hvis man liker å kjøre bil, noe jeg går ut fra at de fleste entusiaster også gjør..

Og det med at landets infrastruktur er basert på enkel adkomst til Oslo.. det håper jeg ikke du tror på selv engang.

*dunkehodetiveggen*

4.juli ? Hvor mange ganger i året er det ? Når det er snakk om hver eneste fredag blir det noe helt annet. Hold tungen rett i munnen her nå. Epler med epler osv...... håpet er jo også at man kan skape et tilbud som flere vil være med på, da må det være bedre enn fjorårets.

Jeg snur spørsmålet til deg. Hvorfor er det så grusomt å kjøre til Furuseth for deg ?

Hvorvidt infrastrukturen er dårlig og vi har køer døgnet rundt er en annen diskusjon, men adkomsten til Furuseth er bedre enn til Strømmen - det var poenget.

Hvorfor prøver du å diskutere dette temaet i senk ?

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske stor forskjell på et treff som man skal prøve å få til hver uke og ett som blir arrangert en gang i året.

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*dunkehodetiveggen*

4.juli ? Hvor mange ganger i året er det ? Når det er snakk om hver eneste fredag blir det noe helt annet. Hold tungen rett i munnen her nå. Epler med epler osv...... håpet er jo også at man kan skape et tilbud som flere vil være med på, da må det være bedre enn fjorårets.

Jeg snur spørsmålet til deg. Hvorfor er det så grusomt å kjøre til Furuseth for deg ?

Hvorvidt infrastrukturen er dårlig og vi har køer døgnet rundt er en annen diskusjon, men adkomsten til Furuseth er bedre enn til Strømmen - det var poenget.

Hvorfor prøver du å diskutere dette temaet i senk ?

Det er ikke grusomt å kjøre til Furuseth i det hele tatt, men det er et faktum at Ikea er et dårlig alternativ for streetmeet.

Vi har enda bedre adkomst til Lillestrøm enn Furuseth forøvrig, så da er det jo bedre å ta det der da..

4 felts motorvei rett inn i byen.

å gjemme seg bort er ikke den beste måten å få oppmerksomhet på, og oppmerksomhet er man avhengig av for at dette miljøet du prater så stort om skal vokse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

Dessuten er det mye lettere for nye å finne frem til Ikea på Furuset en til 'denbensinstasjoneninnepåstrømmen'

Og det er sånn ca 1000 ganger så stor sannsynlighet for å tilfeldigvis snuble over et biltreff på Strømmen enn på IKEA..

Forøvrig har jo Amcarfolka treff på Strømmen 1. Onsdag hver mnd, det kommer alltid massevis av folk dit, og alt funker knirkefritt.. Merkelig at det er så mye vanskeligere for andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer IKEA som Treff sted. da kan man lagen noen ringer osv hehe

men tror det er mulig å kombinere litt. Strømmen kommer nok uansett forsatt til å være det lokale råne punktet hver det er folk hele tiden.

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten slepper man grisefullefolk som skal bort å kikke og klå, lage bråk og tull. Ligger jo en taxiholde plass ved plassen på Strømmen. Også slepper man pøbelunger fra Blystalia med hodet fullt av dop.

Det er ikke kult når du står å snakker med noen om bilen din så kommer det noen ravende fulle mennsker bort å skal bråke eller lage annet faenskap.

Bilforumet.no

Administrator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by marius

Dessuten slepper man grisefullefolk som skal bort å kikke og klå, lage bråk og tull. Ligger jo en taxiholde plass ved plassen på Strømmen. Også slepper man pøbelunger fra Blystalia med hodet fullt av dop.

Det er ikke kult når du står å snakker med noen om bilen din så kommer det noen ravende fulle mennsker bort å skal bråke eller lage annet faenskap.

Jeg har faktisk ALDRI opplevd fulle mennesker som skal bråke på råneplassen på strømmen..

Og jeg har vært der en del timer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke grusomt å kjøre til Furuseth i det hele tatt, men det er et faktum at Ikea er et dårlig alternativ for streetmeet.

å gjemme seg bort er ikke den beste måten å få oppmerksomhet på, og oppmerksomhet er man avhengig av for at dette miljøet du prater så stort om skal vokse.

Du må gjerne gjenta deg selv til tastaturet smelter, men IKEA er overhodet ikke et dårlig alternativ og det blir heller ikke et faktum selv om du selv tror det. Plassen ved IKEA har alle fasiliteter et biltreff/streetmeet trenger. Strømmen egner seg best som er lokalt hangout-sted for mimring om mopedårene.

Ved å gjemme seg bort, som du kaller det, kan vi få drive med biler, race, burning og ha et treff i fred for uønsket publikum. Vi forstyrrer ingen der. Vil vi ha oppmerksomhet gjør vi som Marius foreslår - tar et cruise rundt Stortinget. Helt perfekt:)

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ALDRI opplevd fulle mennesker som skal bråke på råneplassen på strømmen..

Og jeg har vært der en del timer..

Da er du blind. Jeg var der 3 ganger ca i fjor og så fulle, kranglete drittunger der hver gang.

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne gjenta deg selv til tastaturet smelter, men IKEA er overhodet ikke et dårlig alternativ og det blir heller ikke et faktum selv om du selv tror det. Plassen ved IKEA har alle fasiliteter et biltreff/streetmeet trenger. Strømmen egner seg best som er lokalt hangout-sted for mimring om mopedårene.

Ved å gjemme seg bort, som du kaller det, kan vi få drive med biler, race, burning og ha et treff i fred for uønsket publikum. Vi forstyrrer ingen der. Vil vi ha oppmerksomhet gjør vi som Marius foreslår - tar et cruise rundt Stortinget. Helt perfekt:)

Skal vi ta et veddemål om hvor lang tid det tar før tyttebærpolti skal ha oss vekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår