Gå til innhold

Streetmeet 2003: Hvor?

Ranger emnet


boXer

Hvor skal vi prøve oss først?  

105 stemmer

  1. 1. Hvor skal vi prøve oss først?

    • IKEA på Furuset (ved Alnabru/Alfaset) ?
      61
    • OBS på Lillestrøm?
      6
    • Concordiabygget i Lillestrøm?
      4
    • Gode gamle Strømmen?
      28
    • Annet alternativ. Begrunn i svar.
      8


Anbefalte innlegg

  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by int

Parkeringsplassen på Kjeller til flyplassen er i hvertfall stor nok for de fleste treff tror jeg, men om man får lov å være der er en annen sak... Det er ikke langt unna Strømmen heller, men lite pølsesalg der :rolleyes:

 

det er faktisk et godt alternativ..

 

Det er plassen amcargutta bruker når det ikke er plass til flere biler i Lillestrøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stopper ikke på Strømmen med Supran.. men det kom nok av at jeg synens det var kulere å kjøre en å stå stille ;) men tviler på at jeg dukker opp på Råneplassen i supran i år heller hehe men jeg tror at det kommer til å være liv på råneplassen selv om det blir holdt Streemet på IKEA en dag i uka

 

jeg synes forslaget til Marius at vi tar lager et Crusing meet innimellom var veldig bra :) de kuleste minnine i fra sommer var når vi var ute ca 20 fete biler å kjørte Lillestrøm-Gardermoen-Lillestrøm i fjor hehehe

1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk

1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk

2000 Supra TRD widebody GT45R

 

Team Quicksilver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for Ikea, hvis meningen er å ha et biltreff med alt det innebærer....

Kan ha det mye mer morsomt der uten at purken blander seg inn.

Var innom en av de siste Streetmeetene ifjor og gjorde egentlig ikke noe spesielt annet enn det jeg gjør hjemme, kjøre rundt og rundt..... Det kan jeg like godt gjøre hjemme, og da bruker jeg 10 sekund til sentrum istedet for 1 time til Strømmen.

Hvis vi vil at bilmiljøet skal utvikle seg sånn som i andre land så blir det nok litt for lite på Strømmen og for mange "vanlige" folk i nærheten som ringer purken osv. Mye bedre om alle drar et sted... Lettere å få med folk når det ikke er "lokale" der.....

 

Hvis ikke så kan dere komme hit til Brandbu. Godt kjent for råning, var eget program om det i U for ca 10 år siden. Ei helside i Aftenposten om en gul turbo Ascona (B såklart) som børna og miljøet her oxo.....

 

Tilbake til saken

Og er sikkert noen som klarer å få kjørt noen damer til Ikea, funker ihvertfall i andre land.... ;)

Og hadde vært gøy å cruiset en tur inni sentrum...

:cool:

 

Kan dere som er så veldig for Strømmen være litt positive og bli med på det noen ganger og se hvordan det er. Så kan dere råne på Strømmen noen andre dager i uka. Dere drar jo på Gatebil og andre treff uten å mase om at de burde være i Strømmen. :rolleyes:

For meningen er vel at det skal være et "treff" ikke en rånekveld?

Virker som det er det diskusjonen går på... Mellom de som vil se folk børner, kjører litt mot hverande osv og de som vil se på damer og råne rundt i sentrum......

 

Men ta det ikke som kritikk, kommer til å dra dit uansett om det blir Strømmen eller Ikea. :)

Forresten er det bedre vei ved Ikea, hælvete dårlig i Strømmen i fjor høst. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmz... jeg tror at det blir IKEA jeg. selv om jeg stemte lillestrøm. men men. kan ikke få vilja si vær gang.

 

Veiene inn til IKEA er jo mye bedre enn på strømmen. (som ser og føles som en slagmark fortiden)

 

Stor plass. lang strekke inne på plassen. hmm... når skal vi ta første treffet da ??? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmz.. klager dere virkelig om dere må kjøre mer enn 10 minutter til et treff?? :rolleyes:

 

Skal jeg på treff i strømmen eller i nærheten der bruker jeg minst 1 time på å kjøre..men er da villig til å ta turen for det jeg??

hmm.. jaja..

 

Når er først treff da? og HVOR? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir meg ende over deg loppa. Har du lagt igjen hjernen din der du var på ferie? :D heheheh

 

Du sier man skal tenke på folk som kommer langt ifra som må kjøre 7-10min ekstra, og da blir det myye for dem. Men du SHERLOCK, hva med dem som kommer fra andre siden av strømmen??? som må kjøre HELE 7-10min ekstra ETTER de har passert strømmen/ lillestrøm?? Blir ikke det syyyyyykt langt for dem å reise? HEEEELLEEE veien ned til furuseth hehehehehe :D

 

Og du silverboy, daaaaaamn.... du bor på moss, er jo ikke akkurat verdens navnle det heller.

 

Kan ikke dere slutte å disse strømmen så mye, husk dere var der ifjor og hadde det gøy! Snakka med fjortisser, spiste mat, så på biler osv osv... så hvorfor den negative holdningen nå??

 

Men uansett så drar jeg dit det er folk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ascona

 

 

Og det er sånn ca 1000 ganger så stor sannsynlighet for å tilfeldigvis snuble over et biltreff på Strømmen enn på IKEA..

Sorry at jeg pirker, men Strømmen er dessverre ikke verdens navle. Nå hadde vi Streetmeet i strømmen i fjor. Og det var jo forsåvidt ålreit det. Men det skader ikke å prøve et annet sted i år. Argumentene for Ikea er glimrende. det er faen ikke langt til mac'ern derfra heller. til om med 2 stykker rett i nærheten...

Men skal erlig innrømme at jeg stemte for et annet sted. Fornebu?!?

Men synes kanskje vi skal gå for Ikea ja..

VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrHappy

Kan ikke dere slutte å disse strømmen så mye, husk dere var der ifjor og hadde det gøy! Snakka med fjortisser, spiste mat, så på biler osv osv... så hvorfor den negative holdningen nå??

 

Men uansett så drar jeg dit det er folk. :)

 

Det er der skoen trykker altså.... Strømmengutta blir molefunkne og tar det som et nederlag at ikke plassen deres er god nok. Voks opp nå :D

 

Fint, da sees vi på IKEA da :D

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar av meg hatten for loppa marius og borabora (og evnt dem jeg har glemt som var for IKEA)

 

ca 50-70 meter fra ikea er det en hydro texaco stasjon, på andre siden av motorveien er en diger statoil stasjon og mækkern, litt lenger ned er en SINNSYK svær esso med så mange pumper at alle kan fylle samtidig PLUSS ennå en mækkern.. rett ovenefor harru motorveien som du fint kan leke litt med turtall så gutta på ikea hører deg ;) litt nedenfor hydro'n er det kenel hvis du skal sette fra deg dama, kamerater eller annet.

det er også skroter litt neddi gata hvis du skulle ville bli kvitt bilen..

 

jeg har selv lagt igjen mye gummi på ikea uten å høre noe fra noe onkel..

 

Tror faktisk IKEA kan gjøre noe med miljøe, vet om mange som ikke drar på strømmen fordi dem ikke føler seg helt vælkømmne der oppe.. ikea it is

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om Ikea er det beste stedet, har ikke vært der.

Men jeg stemmer for å prøve å flytte det vekk fra Strømmen, jeg tror det blir lettere for folk å ta kontakt med andre hvis man vet at det er bare folk fra forumet på en plass, og ikke masse andre.

 

Så er det jo ingenting i veien for å dra til Strømmen senere, etter å ha jugd litt på den andre plassen. Da kan man spise kebaber og se på fjortiser til øyet blir stort og vått.

 

Og må man kjøre mer enn 10 minutter fra hjemstedet sitt er vel ikke det noe problem?

-97 STi3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår