Gå til innhold

Streetmeet 2003: Hvor?

Ranger emnet


boXer

Hvor skal vi prøve oss først?  

105 stemmer

  1. 1. Hvor skal vi prøve oss først?

    • IKEA på Furuset (ved Alnabru/Alfaset) ?
      61
    • OBS på Lillestrøm?
      6
    • Concordiabygget i Lillestrøm?
      4
    • Gode gamle Strømmen?
      28
    • Annet alternativ. Begrunn i svar.
      8


Anbefalte innlegg

Originally posted by Jackass

 

 

Hvis det står 100-200 biler der nede(vet ikke hvor mange som pleier å komme jeg) så tror jeg ikke han stakkars lille vekteren tør i si så veldig mye, han kontakter nok bare onkel blå...

 

Legg merke til hva jeg skrev.

 

Jeg skrev ikke av, men pga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 147
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by borabora

 

Er det samme politidistrikt? :rolleyes:

 

Spørs om det er like mange som får sagt ifra som i Strømmen sentrum......

Bor da ikke eller ferdes så mange ved Ikea der...... ;)

 

Så jeg tror at hvis purken kommer så er det pga de skal "jage" oss unna ikke fordi om at noen har ringt og sagt det er børna der......

 

bor ikke så jævla mange over pumpene på shell og strømmen storsenter heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ingår veddemål med alle som IKKE trur purken kommer på ikea! seffern ringer securitas purken. og nå som alt kommer på nett, veit jo purken når de skal dra dit og!

 

og for de som tenker 'se flere stemmer ikea' så tenk en ting først:

 

på strømmen er det alt 50-100 biler UANSETT, bilintereserte og klare for flere folk.

 

jeg kommer nok innom ikea en tur, men kun for en burnout og se hvor teit det ser ut å stå gjemt bak en stor bygning, uten noe liv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Quicksilver

Skal vi gjøre noe ulovlig der nede??

 

Argumentene jeg har sett for IKEA:

 

Mulig å legge piruetter og sånt der..

Det er brudd på vegtrafikklovens §3, og medfører 3-6 mnd førerkortbeslag som regel.

 

Mulig med "lyskryssrace"

Brudd på samme regel, medfører det samme, og kan i tillegg muligens rammes av regler om fartsgrenser, vikeplikt, osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istedfor at vi bare står på en parkeringplass hele tiden.......at vi også tar oss en tur igjennom oslo...vekker litt oppmerksomhet med en haug med "gate" biler nede i sentrum, det hadde også gjort slik at folk legger litt merke til at det er miljø for biler som er gjort litt med.

 

Blir litt feil at vi bare står gjemer oss på en parkeringsplass.

 

Bare en ide

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by just crusing

Istedfor at vi bare står på en parkeringplass hele tiden.......at vi også tar oss en tur igjennom oslo...vekker litt oppmerksomhet med en haug med "gate" biler nede i sentrum, det hadde også gjort slik at folk legger litt merke til at det er miljø for biler som er gjort litt med.

 

Blir litt feil at vi bare står gjemer oss på en parkeringsplass.

 

Bare en ide

 

Helt korrekt, og crusing inngår også i planene.

 

Det kreves dog at folk kan oppføre seg og kjøre rolig mens det pågår, så skal vi nok få satt Karl Johan på prøve ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Essex

Dere kan jo prøve å samle dere noen biler BAK en stor bygning for dere sjøl, og se hvor kult det er. hvor livat det blir da...

 

Slutt å furt nå da! Flertallet bestemmer, du må da kunne akseptere det uten å sutre som en bortskjemt seksåring.

 

Har du fortsatt ikke skjønt poenget ? Vi skal ikke ha Streetmeets for å bli sett av flest mulig teens så de kan snakke om oss i friminuttene på ungdomsskolen. Det kan du fortsette med på Strømmen til krampa tar deg.

 

Vi andre trenger ikke å bli sett av flest mulige fjortisjenter for å føle oss vel. Vi har tenkt til å fokusere på bilene og miljøet vi kan skape rundt den interessen. Det er formålet med slike treff for min og mange andres del. Bli heller med, småpikene kommer tidsnok dit hvor moroa er allikevel. ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår