Strez Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Har prøvd ALT nå for å få av gir kula i Neon'n min (97.mod) men uansett hva jeg gjør så får jeg ikke av den dritt kula... Skinnet på den er ganske slitt, så tenkte å sette på en ny kule... Noen tips?? Sett bilde av den blå Neon'n her, og der var kula bytta?! Siter - Nissan 200sx s14a x Opel Astra 1.8l x Crysler Neon 2.0l http://www.auto-supply.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Jeg har gjort det med min... Men det er en stund siden. Jeg skal gå ut å ta noen bilder til deg, så skal jeg se om jeg ikke husker hvordan jeg gjordet det. :) PS: Er det mulig å få noen bilder av din Neon? Synes det er rå! Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet August 10, 2005 Rapporter Share Skrevet August 10, 2005 Ok, nå husker jeg :) 1. Få av skinnet! Det er i veien! 2. Girkulen er festet med clapps. Det er de på bildet. De må dras ut fra stangen. Begge to. 3. Det var det :) Da er det bare å feste den nye kulen. Jeg plages i 4 timer før jeg fikk min til. :) Dette er da "clappsene" på orginal kulen. Dette er min hvis du lurte :P Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strez Skrevet August 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 ok... da skjønner jeg at det ikke hjalp mye å sitte å prøve å skru den av babyhmm? Hvis du sender meg en PM me mailen din i, så kan jeg sikkert få sendt deg noen bilder av den... Siter - Nissan 200sx s14a x Opel Astra 1.8l x Crysler Neon 2.0l http://www.auto-supply.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet August 11, 2005 Rapporter Share Skrevet August 11, 2005 Skal jeg gjøre :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg