Gjerde Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Jeg har en skyskraper av en eclipse som jeg gjerne vil ha senket :) Er det noen som vet hvor jeg kan finne et slikt sett som helst er tuv godkjent? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chef Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 driver å leter jeg og :) har 90mod eclipse gsx. Finner lett senkefjærer i usa men da får jeg seff ikke noen tuv papirer med. Min er brukt import så jeg mest sannsynlig setter på senkefjærer og hvis biltilsynet spør så sier jeg at den er tatt inn slik fra usa og det var godkjent der borte Siter Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chef Skrevet August 7, 2005 Rapporter Share Skrevet August 7, 2005 du kan jo legge inn en post under kjøpes på http://www.mitsubishi-klubben.no også. er 140 andre mitsubishi eiere der, vet sikkert hvor du kan få tak i det Siter Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg