AfroAlien Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 jeg kjørte etter en Rød CCR i dag i fire tia, fra bom`en på ring tre fra moss og opp til alnabru, kamera på mobilen klikka seff akkurat i det jeg skulle ta bilde.. beste var en taxi som ikke så han å ikke så den å kjørte nesten i sia på den, taxi`n skulle inn på ring 3 og hadde vikeplikt mens ccr`en måtte vike over i det andre feltet for å ikke få en taxi i sia.. var svensk reg forresten... Siter Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded... Never underestemate stupidity. Renault 5 GT Turbo 86 *solgt* Suzuki GSXR 750 98 *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Det var nok den jeg møtte på E6 ved Hamar ca. 18.30 i kveld. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corradopower Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Hvis den var på vei nordover var det kanskje Christian von Koenigsegg selv som kjørte den og var på vei til Trondheim? mener jeg har hørt snakk om at han skulle hit til Trondheim under Offshore VM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjerke Motorsport Skrevet August 5, 2005 Rapporter Share Skrevet August 5, 2005 Hvis den var på vei nordover var det kanskje Christian von Koenigsegg selv som kjørte den og var på vei til Trondheim? mener jeg har hørt snakk om at han skulle hit til Trondheim under Offshore VM. Meget mulig. Siter Holy Moses smell the roses! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mali Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Hvis den var på vei nordover var det kanskje Christian von Koenigsegg selv som kjørte den og var på vei til Trondheim? mener jeg har hørt snakk om at han skulle hit til Trondheim under Offshore VM. Ja, det er ham. Se http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article531583.ece Slik ser bilen ut: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 hadde den en sort vinge så er det faktisk den første CC8S.. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet August 6, 2005 Rapporter Share Skrevet August 6, 2005 Jeg så den bilen på Offshore VM i dag. Og det som var litt spesielt med den bilen var at den var helt lik en CC8S, men det sto CCR på den. Og det var en grå vinge på den. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg