Gå til innhold

Tråden om min 318is coupe

Ranger emnet

MichaelV

Anbefalte innlegg

Det som er problemet med el-vinduene er at den venstre ikke lukke og åpner seg når jeg tar opp og igjen døra. Det må være dørbrytern som er problemet, for da skrur nemlig ikke lyset seg på heller.

Den lekkasjen er ikke bak, den er like bak kompressorn. Jeg har kommet fram til at det bare er to ting det kan være, enten en frostplugg eller den gummipakningen som ligge forrand toppakningen...

Børster skal jeg kjøpe til mandag for å se om det kan være dem.

Jeg skal ta en lite sjekk på den foringen, takk for tipset.

66 Chevrolet El Camino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg har såvidt beggynt litt med anlegget og.

Det kommer til å bestå av peerless definition 5" frontsett og en dynaBel bf 0604 forsterker.

Spillern er en clarion etelleretannet...

Bak skal jeg ikke ha noe høytalere, men jeg skal bruke de gamle hullene til å få litt lyd gjennom fra subben, de gamle kassene skal altså tas vekk.

Subben har jeg ikke bestemt meg for enda, men det er ikke no hastverk.

De orginale diskantene skal modifiseres for å få de nye til å passe inn i de(må ha litt annen vinkel på diskanten eller så hørtes det ikke bra ut).

Er det foresten noen her som har noe erfaring med å trekke kabler i denna bilen ??

Et bilde av peerless elementet...

br.jpg

66 Chevrolet El Camino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er s'en i Is du lurer på, så betyr vel den "sport" En sportslig 318, som har 16 ventiler i stede for 8. Og da 140 hk i stede for...110?

115hk i 318 ;)

Er den import siden den har gått så lite? Hjelper nok MYE med en omlakkering og noen felger.. Eller så kan du jo kjøpe kapsler med spinners ;) hehe..

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den import siden den har gått så lite? Hjelper nok MYE med en omlakkering og noen felger.. Eller så kan du jo kjøpe kapsler med spinners ;) hehe..

Er tatt in av Grandal bil i sarpsborg ja, dem er jo kjent for å være ganske seriøse. Jeg hadde faktisk kromkapsler fra biltema, men den ene datt av så tok jeg av de tre andre og....

66 Chevrolet El Camino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke helt sikker på den, bra du retter :)

Jeg la kablene mine i midten av bilen, bare til å skru der det er skruer :) Men jeg har jo batteriet bak, vet ikke om du har det... Det gjør i hvertfall jobben en del lettere med tanke på strøm :)

Har batteriet forrand ja, men resten kan jeg jo legge i midten.

66 Chevrolet El Camino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har batteriet forrand ja, men resten kan jeg jo legge i midten.

Jeg anbefaler at du bruker venstesiden til å legge phonokabler og muligens remotekabler. Høyresiden bruker du til å legge høytalerkabler, da det allerede ligger masse kabler i midten der. Dette da for å slippe støy :)

Lykke til!

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler at du bruker venstesiden til å legge phonokabler og muligens remotekabler. Høyresiden bruker du til å legge høytalerkabler, da det allerede ligger masse kabler i midten der. Dette da for å slippe støy :)

Lykke til!

Takk for det. Da gjør jeg jeg det sånn.

66 Chevrolet El Camino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tatt in av Grandal bil i sarpsborg ja, dem er jo kjent for å være ganske seriøse. Jeg hadde faktisk kromkapsler fra biltema, men den ene datt av så tok jeg av de tre andre og....

Har import bil selv jeg. chromekapsler er bra du tar av. hehe..

Jeg la phono og remote på venstre sia og strøm på andre sia.. har ikke satt inn noe frontsett enda men..

Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort litt i dag.. Bytta reima til kompressorn og bytta olje igjen (har vært på en langtur og bilen var grådig daukjørt så jeg bytta både før og etter turen for å få ut litt dritt)

Det jeg stussa litt på var at det var over en centimeter mer klaring på venstre sida når jeg skulle jekke opp bilen med garasjejekken...,., altså bilen er skjev...... Skal ta å inspisere litt i mårra for å se om det kan ha knekt av en ring på den ene fjæra ellerno,

66 Chevrolet El Camino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...