Gå til innhold

Tråden om min 318is coupe

Ranger emnet

MichaelV

Anbefalte innlegg

• Svar 187
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nye kanaler nå da? Forresten, hvordan blinklys er det du har? :)

Blir vel mest sannsynelig en ny kanal og forskejrm.

Hvis det er sideblinklysa du lurte på så er det no fastlimt ettermontert universaldritt som sikkert ble montert da bilen kom til Norge, har kjøpt nye riktige hvite blinklys som jeg skal sette på etter lakkeringa.

66 Chevrolet El Camino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei har ikke lest denne tråden før i dag så tenkte no eg kunne fortelle det eg vet. ryggelys bryteren står oppe på siden av girkassen på venstre side..

det med å trekke kabler går ganske greit med batteri i motorrom trenger man bare ta ut batteri kassen og under der er det et ferdig hull med en gummi plate eller hva man skal kalle det hvor man lett kan stikke hull til kabler med forskjellig størrelse....

venter selv på lønning så eg kan kjøpe meg et senkesett til min IS. tenkte på 60/40 men blir dette for lavt? bilen har originale støtfangere fåreløpig men skal nok skiftes ut til m front osv. men orker ikke måtte kjøre i nærmere 0 over fartsdumper osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei har ikke lest denne tråden før i dag så tenkte no eg kunne fortelle det eg vet. ryggelys bryteren står oppe på siden av girkassen på venstre side..

det med å trekke kabler går ganske greit med batteri i motorrom trenger man bare ta ut batteri kassen og under der er det et ferdig hull med en gummi plate eller hva man skal kalle det hvor man lett kan stikke hull til kabler med forskjellig størrelse....

venter selv på lønning så eg kan kjøpe meg et senkesett til min IS. tenkte på 60/40 men blir dette for lavt? bilen har originale støtfangere fåreløpig men skal nok skiftes ut til m front osv. men orker ikke måtte kjøre i nærmere 0 over fartsdumper osv..

skal se etter den brytern

kabelen har jeg fått trekt

jeg kan jo fortelle deg åssen det settet er etter at jeg har kjøpt det, ellers så trur jeg sikkert det er mange som har prøvd mange forskjellige høyder og typer

66 Chevrolet El Camino

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nye planer !!

AP fjærene blir droppet til fordel for Bilstein B10 Power Kit

Kanal, forskjerm og innerskjerm er handla så blire vel greie på bulkene etterhvert og..

Bilstein B10 Power Kit tror jeg er et bra valg. Hvis det er AutoTrio du skal handle hos så spør om hva de kan anbefale H&R CupKit heller. Det senker 60/40. Jeg har dette på min E30M3 og det funker veldig bra...

Var bare et lite tips..

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilstein B10 Power Kit tror jeg er et bra valg. Hvis det er AutoTrio du skal handle hos så spør om hva de kan anbefale H&R CupKit heller. Det senker 60/40. Jeg har dette på min E30M3 og det funker veldig bra...

Var bare et lite tips..

Lykke til..

AutoTrio, har dem noen side ??

Skal vurdere det H&R settet

edit:fant sida, er dem kjappe på levering, hadde egentlig tenkt på pedersen racing i sarpsborg, men dem var litt diffuse på leveringstid...mellom 1 og 4 uker..

66 Chevrolet El Camino

Lenke til kommentar
Del på andre sider