ekkoj Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Flere bilder av den mottas med stor takk. Må vel være noe av det peneste jeg har sett på lenge:) Jeg har ikke fler.. fant de der to på et tysk forum bare.. Men, grym tralle Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Hmm, det var dumt. Ikke hver dag man ser noe så pent, så kunne vært fint med litt flere bilder. Absolutt en grym tralle. Perfekt i mine øyne:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 Blåser liv i denne med litt dope shizz. Mange som har lite å gjøre, altså.... Elsker dette bildet Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 Digg bilde. Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sc0ot Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Fy så mye fete. min favoritt er helt klart rat looken og den lilla med gult tåkelys. Alle som har old school einser burde ha et gult tåkelys :p Siter Golf 1985 mod Cab! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juli 6, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2015 Bømper denne grunnet nostalgiske årsaker :) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg