Gå til innhold

Inspirasjonstråd III, se og lær

Ranger emnet


Polo Classic

Anbefalte innlegg

Når er da felgene på bildet fra? De orginale hadde jo stor boltsirkel, og som du sier har reproene fra de siste åra det også. Men disse 16"erne har jo liten boltsirkel.

 

Steiner rads lages i repro.. med 5 - 205 eller 5 - 130.. fra 15-17"

 

mer info her http://www.s-direktnet.de/homepages/adde/adaug.htm

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

 

Ahh! nydelig absolutt nydelig! Ble skikkelig inspirert til og prøve og ha noe lignende prosjekt. Noen som vet dim'en på dekk og felg på den? så att hjula hellet noe grådig, hvordan får han til det? nokk senking? eller der det den justerings muligheten har har i oppi dempertårnet fremme?

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel benytta seg av produktene han produserer;). Akseltapper som er avdreid innvendig for å få 1,5 grader negativ camber bak. Foran har han eksentriske styrelager.

 

Hjula er 8X13 HTN (4 eika ATS-kopi) med 175/50-13). Dette er referanse-Einsern dersom du liker tysk race-style.

For oss som liker litt mer diskrete biler er kanskje Marco Haegers sølvgråe enda finere (den er i alle fall mer forseggjort i motorrommet enn Michael Kordt sin Jäger-Einser). Derimot er sistnevnte enda finere under og inni.

 

Det er verdt å nevne at Michael Kordt har hatt en finger med i spillet på Marco sin bil også.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Han har vel benytta seg av produktene han produserer;). Akseltapper som er avdreid innvendig for å få 1,5 grader negativ camber bak. Foran har han eksentriske styrelager.

 

Hjula er 8X13 HTN (4 eika ATS-kopi) med 175/50-13). Dette er referanse-Einsern dersom du liker tysk race-style.

For oss som liker litt mer diskrete biler er kanskje Marco Haegers sølvgråe enda finere (den er i alle fall mer forseggjort i motorrommet enn Michael Kordt sin Jäger-Einser). Derimot er sistnevnte enda finere under og inni.

 

Det er verdt å nevne at Michael Kordt har hatt en finger med i spillet på Marco sin bil også.

 

Har du noen bilder av den sølvgråe da?

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bumper denne med litt snop jeg fant idag... Mulig et par av de er reposts, i så fall sorry...

 

Early 1600cc Mars Red MK1 GTi with torpedo dash, roll cage, bucket seats and 13 inch rimsredmk1.jpg

 

Pirelli Edition Mark 1 GTi with cross-hair headlamps and ATS cup wheels...

ttf.jpg

 

Volkswagen Golf GTi Mark 1 in custom claret metallic with a great blend of retro and modern detailing...

gallery_claret_mk1.jpg

 

Volkswagen Golf GTi Mark 1 in acidic yellow with chrome bumpers, trim-strips and old school wolf race alleycats

gallery_yellow_mk1.jpg

 

Golf GTi Mark One in retro orange with blade bumpers and 13 inch alloy wheels from ATS..

gallery_orange_mk1.jpg

 

Golf GTi Mark One in acidic lime green with chromed bumpers, trim-strips and old school ATS alloys...

gallery_green_mk1.jpg

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår